Hultqvist Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Har sett riktigt bra youtube klipp på folk som har länkat in allt i filmen, misstänker att det är någon app? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Jag kör RaceChrono. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Samma som Fege, RaceChrono på Android telefon tillsammans med extern 10Hz GPS puck Qstarz BT-Q818XT (kör inte på telefonens GPS, du blir besviken när du kommer hem och skall kolla datat och du har enligt denna kört mest utanför baran). Sen har jag och många en kamera som filmar t.ex. en GoPro och då kan man rendera ihop filmen med datat från RaceChrono med RaceRender Resultatet kan bli t.ex. så här 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hultqvist Posted April 17, 2015 Author Share Posted April 17, 2015 Det där är ju guld! tack för tipsen! Nu körde vi med transponder så fick lite tider iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Jäklar bra acc. vad är det för motor? nåt mer gjort än överladdning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Jäklar bra acc. vad är det för motor? nåt mer gjort än överladdning? Om du menar min film ovan så är det en helt standard SAAB 2.0T med lite uppställt ladd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts