British_Engineering Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Hej, Har just satt igång med mitt nya bygge och konstruerar just nu en massa kul detaljer. Jag söker någon som har möjlighet att skära ut lite detaljer i svart stål, rostfritt och även aluminium. Kanske som lite kvällsjobb.. Jag jobbar som konstruktör till vardags så allt kommer färdigt som DXF filer i skala 1:1 (utan irriterande ritramar). Gärna på västkusten, i Småland eller i Skåne. Hör av er!! //Mikael 070-5206885 mikael.karlsson@m4.nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 http://www.cobra.nu/abrasiv-vattenskarning/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
British_Engineering Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 Tack för tipset! Någon som testat Autofab och som vet ungefärlig kostnad..? Typ insugsfläns eller någon annan std artikel..? Jag testar att maila han, //M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Jag har använt Kvänum-Öttum Laser&Plåt, snabb å billig. 0512-20400 info@kvanum-laser.se /bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Autofab är dyra om du bara ska göra något litet samt tar väldigt lång tid att få grejorna. Jag hade de så iaf när jag beställde av han. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Mälar laser i Enköping är bra men det kaske beror på om dom kan skicka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Senast anlitade jag Justech AB i Landskrona. Kontaktperson Michael Just. Han kan köra ut det mesta inklusive kolfiberpaneler som han har i lager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm_micke Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Hej Kolla med Plåtcenter i Söndum har fått en del plåtar skurna där de har laser och stans maskin. Prata med Martin har bra priser till hobby projekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts