LUPUS Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Jag fick min kväll efter fotbollen förstörd av denna länk från Rejsa. torr engelsk humor och en Gt-four drivlina i en mini avsätt TVÅ timmar om du vågar klicka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Min kväll är förstörd redan när det visas fotboll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 :( Projektet är ju pågående och inte avslutat. Sträcktittade på de avsnitt som fanns så långt och plötsligt var det en gigantisk cliff hanger.... För mig som har tummen mitt i handen och mäter 5 ggr, kapar fel så är det imponerande att se vad folk som är lite händiga klarar av. Hade varit grymt kul att se det färdiga resultatet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted June 25, 2014 Author Share Posted June 25, 2014 Projektet är ju pågående och inte avslutat. Sträcktittade på de avsnitt som fanns så långt och plötsligt var det en gigantisk cliff hanger.... För mig som har tummen mitt i handen och mäter 5 ggr, kapar fel så är det imponerande att se vad folk som är lite händiga klarar av. Hade varit grymt kul att se det färdiga resultatet. hehe kanske borde varnat för att den var en pågånde "tv serie" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Och nu då, har ju kollat på alla avsnitt fram till 6:e?! När kommer nästa avsnitt? :icon_bach: Skitrolig serie, ska bli kul att se det färdiga resultatet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Om jag fattade rätt så har de som finns spelats in under ett år (och publicerats under tiden). Senaste avsnittet är inte gammalt. Lär alltså dröja till nästa avsnitt och det är långt kvar innan de är klara :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted June 28, 2014 Author Share Posted June 28, 2014 Jo statisktiskt tar det nog två månader. Men frågan är om man klarar så mycket black adder och montypyton bil kors refererande på en vecka. Har en känsla av att man missar en hel del Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_Starken Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 26 september är datumet som gäller för alla oss som väntat. :racesmile:/> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Ska man behöva vänta sååå länge! :icon_bach: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 7, 2014 Author Share Posted September 7, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Ny episod nu tillgänglig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 28, 2014 Author Share Posted September 28, 2014 Kaffe , frukost, binky på tv:n dumma ideer frodas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Nu har man sett det avsnittet. Och nu då, ska man behöva vänta i ett par månader igen på nästa????? :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 De är för härliga! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Avsnitt 8: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted December 24, 2014 Author Share Posted December 24, 2014 Avsluta hjul afton med detta perfekt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Jaha, då var det en lång väntan till nästa avsnitt igen! :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted December 26, 2014 Author Share Posted December 26, 2014 dom här idioterna har fått mig att börja på nästa projekt . Jag skulle ju inte göra någon mer bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Varför ser det inte ut så där hemma hos mig när jag bygger, kanske skulle anlita ett kamerateam så det blir lite ordning. ;-) Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 dom här idioterna har fått mig att börja på nästa projekt . Jag skulle ju inte göra någon mer bil Vi andra får tacka dom. Det kommer att bli fränt som f_n. Du borde göra en liknande serie om ditt projekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Från deras hemsida. Bad Obsession Motorsport regrets to inform that due to artistic differences along with an argument over who’s turn it is to put the kettle on, episode 9 of Project Binky has been delayed indefinitely. Or until Friday 17th April 2015 at 8.00pm, which ever comes sooner! Så snart kan man njuta av nya eskapader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 8, 2015 Author Share Posted April 8, 2015 se här vad de idioterna tvingat mig till Det borde finnas en varnings text på denna serie. Kommer ju bli både dyrt och ta tid detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Ska tryckas in i en Fiat 500? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Det paketet får inte plats i en 500:a! Bakhjulen kommer ju sitta bakom bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Det kommer att få plats, men i något betydligt mer exotiskt än en 500 :thumbup: Heja Lupus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 "exotiskt" Kanske kan diskuteras, en Fiat 500 är ju rätt exotisk men finns ju en del andra också ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ctrl Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 lloyd ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 lloyd ?? En som som tutar och vill köra om. I detta fall skulle det ju inte längre kännas så konstigt :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 (edited) tycker vi håller bilen i det dunkla tillsvidare ( fan vet om det ens går, kanske får byta) drivlina blir dock som vanligt en saab men med R33 GTR-vspec drivlina inklusive aktiva diffar och subframe ( skall bli lite jobbigare denna gången och inte behöva moment sänka för hållbarhet :skull: , blir säkert tungt oxå) Edited April 10, 2015 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jens92 Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Episod 9 ute nu! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Deras nästa projekt (vaga planer ännu) verkar vara något som skulle passa oss som den beryktade handsken :) http://www.badobsessionmotorsport.co.uk/series-2-idea/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Nytt avsnitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Hade en 1/2 timme över, så då har man sett det avsnittet också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallyelwood Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 (edited) Har redan sett senaste avsnittet två gånger, när kommer nästa? :hyper2: Edited December 10, 2015 by rallyelwood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted December 8, 2015 Author Share Posted December 8, 2015 De där däcken sitter långt ut ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 (edited) Ja, det ska bli intressant att se hur dom löser det på ett snyggt sett när det mesta i övrigt på utsidan är ganska original troget. Men dom har naturligtvis någon genial plan som dom drar fram senare.Dom är ju sjukt duktiga, måste också ta och se om några avsnitt snart. Edited December 8, 2015 by AlfaRonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 8, 2016 Author Share Posted April 8, 2016 21.00. !!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 24, 2016 Author Share Posted July 24, 2016 Då var det dax igen ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Tack för påminnelsen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 Fullständigt älskar den! Men fattar inte hur det kan vara så tillfredsställande att titta på när någon viker plåt och svetsar :) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted November 25, 2016 Author Share Posted November 25, 2016 There's a disturbance in the force ! Då var det en single malt och 20 min med vansinne 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonysGarage Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 14 ute nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Då får man noga välja vilka 25 minuter man ska njuta i helgen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 3, 2017 Author Share Posted March 3, 2017 Attans , nu får man ju svårt att välja mellan detta och melodifestivalen på lördag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Hmm, episod 14 kom ju i November 2016... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonysGarage Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Sant, men då jag tyvärr kollar på deras hemsida så viste jag inte det, den finns inte där, bara på Youtube.... så det var i allafall en överaskning för mig... =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Nu blev jag lurad, trodde ju att det var ett nytt avsnitt (alltså inte 14 som man redan har sett) :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 3, 2017 Author Share Posted March 3, 2017 Va ..... neeeej....lurad. får bli mello då 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonysGarage Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Ber om ursäkt gubbar, som jag skrev tidigigare har jag helt missat denna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts