sorin Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 Är det någon som har handlat på http://www.kitspares.co.uk/ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Jag har handlat, funka aldeles utmärkt, men behövde ringa och prata med dom. På engelska forum är de lite besvikna på leveranstider på delar som inte är i lager, så där kan det vara värt att fundera på hur brottom det är. /Torbjörn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Kolla frakten min var skitdyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Har fungerat perfekt för mig när jag handlat, dock har jag alltid ordnat frakten själv via mitt företag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts