heralue Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Nu är det klart, anteckna i Era kalendrar ! Fastställda dagar för Kinnekulle 2014: Lördag 2 augusti mot kvällen träffas vi på campingen vid infarten till Kinnekullebanan. Söndag 3 augusti är det bankörning och depåsnack. Mer info kommer ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 KANON!!! :thumbsup: :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Antecknat!! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Yup! Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 (edited) Antecknat! :thumbsup: Mot bakgrund av hur lyckad grillningen var i år och att vi firar jämnt så kastar jag in förslaget att köra "locost MK"-sponsrad grillkväll på Lördagen. Vad säger du Herlue/Micke, kan du ta med den till styrelsen? P.S. Jocke och jag kan säkert fixa en repris om det behövs några som arrar och ingen annan vill prova på. Edited January 21, 2014 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Måste säga att förra året så gjorde ni ett dunderbra arrangemang på fredagen som jag tror alla tyckte var hur bra som helst.:notworthy:/> Jörgen B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Ja det blev verkligen en trevlig kväll i goda vänners sällskap! :D Om vi säger OK till grillkväll igen så vore det roligt att vara fler än Jocke och jag i teamet som arrar. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Håller med om att det var väldigt lyckat och tror det finns stora chanser till en favorit i repris. Håller även med Pac att det är roligare om fler är delaktiga i själva arrangemanget (t.ex. nån som har en lämplig ljudanläggning så man får lite skönt ljud och vad man nu kan bidraga med). Dessutom firar ju klubben 10 år så bombardera med förslag på "extra" evenemang i tråden för detta http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=11229 och självfallet är det önskvärt att även anmäla sig som ledare att arrangera någon aktivitet....medlemmarna gör klubben och inte tvärtom. En annan tanke är att depån är ganska stor och så som vi har parkerat tidigare så blir det spretigt/glest, tycker vi skall hålla ihop "lägren" lite mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Håller med om att det var väldigt lyckat och tror det finns stora chanser till en favorit i repris. Håller även med Pac att det är roligare om fler är delaktiga i själva arrangemanget (t.ex. nån som har en lämplig ljudanläggning så man får lite skönt ljud och vad man nu kan bidraga med). Dessutom firar ju klubben 10 år så bombardera med förslag på "extra" evenemang i tråden för detta http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=11229 och självfallet är det önskvärt att även anmäla sig som ledare att arrangera någon aktivitet....medlemmarna gör klubben och inte tvärtom. En annan tanke är att depån är ganska stor och så som vi har parkerat tidigare så blir det spretigt/glest, tycker vi skall hålla ihop "lägren" lite mer. Jag kan hålla me ljud, om det blir så! :) Annars bra tankar/idéer Jocke! :thumbsup: //Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts