Jump to content

Kinnekulle 2014


heralue

Recommended Posts

Nu är det klart, anteckna i Era kalendrar !

Fastställda dagar för Kinnekulle 2014:

Lördag 2 augusti mot kvällen träffas vi på campingen vid infarten till Kinnekullebanan.

Söndag 3 augusti är det bankörning och depåsnack.

Mer info kommer !

Link to comment
Share on other sites

Antecknat! :thumbsup:

Mot bakgrund av hur lyckad grillningen var i år och att vi firar jämnt så kastar jag in förslaget att köra "locost MK"-sponsrad grillkväll på Lördagen. Vad säger du Herlue/Micke, kan du ta med den till styrelsen?

P.S. Jocke och jag kan säkert fixa en repris om det behövs några som arrar och ingen annan vill prova på.

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

Ja det blev verkligen en trevlig kväll i goda vänners sällskap! :D

Om vi säger OK till grillkväll igen så vore det roligt att vara fler än Jocke och jag i teamet som arrar. :)

Link to comment
Share on other sites

Håller med om att det var väldigt lyckat och tror det finns stora chanser till en favorit i repris. Håller även med Pac att det är roligare om fler är delaktiga i själva arrangemanget (t.ex. nån som har en lämplig ljudanläggning så man får lite skönt ljud och vad man nu kan bidraga med).

Dessutom firar ju klubben 10 år så bombardera med förslag på "extra" evenemang i tråden för detta http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=11229 och självfallet är det önskvärt att även anmäla sig som ledare att arrangera någon aktivitet....medlemmarna gör klubben och inte tvärtom.

En annan tanke är att depån är ganska stor och så som vi har parkerat tidigare så blir det spretigt/glest, tycker vi skall hålla ihop "lägren" lite mer.

Link to comment
Share on other sites

Håller med om att det var väldigt lyckat och tror det finns stora chanser till en favorit i repris. Håller även med Pac att det är roligare om fler är delaktiga i själva arrangemanget (t.ex. nån som har en lämplig ljudanläggning så man får lite skönt ljud och vad man nu kan bidraga med).

Dessutom firar ju klubben 10 år så bombardera med förslag på "extra" evenemang i tråden för detta http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=11229 och självfallet är det önskvärt att även anmäla sig som ledare att arrangera någon aktivitet....medlemmarna gör klubben och inte tvärtom.

En annan tanke är att depån är ganska stor och så som vi har parkerat tidigare så blir det spretigt/glest, tycker vi skall hålla ihop "lägren" lite mer.

Jag kan hålla me ljud, om det blir så! :)

Annars bra tankar/idéer Jocke! :thumbsup:

//Björn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...