fege Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 Marcus C: Till Gråbo kommer vi gärna och tittar på era byggen och hinkar kaffe. magnus.: Väkommen i gänget och till BEC-träsket. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikjo Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 1391417239[/url]' post='133225']Tack för en trevlig dag! Nästa gång är ni välkomna till Gråbo om intresset finns. Vi kan väl försöka få till ett datum innan April i så fall. Marcus Kul att ni var nöjda. Jag tyckte det var kul och kommer gärna till Gråbo om sådant tillfälle ges. Tur var väl att det utlovade motorsuset kunde erbjudas vid båda stoppen. /e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikjo Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 1391532068[/url]' post='133264']Kul att ni var nöjda. Jag tyckte det var kul och kommer gärna till Gråbo om sådant tillfälle ges. Tur var väl att det utlovade motorsuset kunde erbjudas vid båda stoppen. /e Halloj kamrater Vad tror ni, får vi till en marsträff i något garage? Med vänlig hälsning, erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Halloj kamrater Vad tror ni, får vi till en marsträff i något garage? Med vänlig hälsning, erik Jag funderar lite på om det finns något intresse att ha en träff i 3-stadsområdet, men har inte hunnit kolla på lämplig helg ännu. Vi är ju ändå några bilar i Trollhättan/Vänersborg/Lysekil/Grästorp. Vad tror ni om det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted February 20, 2014 Author Share Posted February 20, 2014 Jag är gärna på om datumet passar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Packalen Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Jag funderar lite på om det finns något intresse att ha en träff i 3-stadsområdet, men har inte hunnit kolla på lämplig helg ännu. Vi är ju ändå några bilar i Trollhättan/Vänersborg/Lysekil/Grästorp. Vad tror ni om det? Ja det verkar finnas en del bilar i trestad området. Mitt garage behöver bara städas lite innan någon kommer in. Vi kan ju göra det tillsammans haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Då är ni välkomna att göra ett stopp på vägen hemma hos mig, säkert hos Kristian också, Gråbo ligger ju på vägen till Trollhättan.. /Marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Oups! Tråden dog... /Marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Oups! Tråden dog... /Marcus Jag ser att det blir svårt att hinna med något innan årsmötet. Men om det är någon som vill komma hem till mig för att "sparka däck" antingen innan eller efter mötet, så är ni välkomna. Är det gott väder den dagen, så kanske jag tar bilen ner till mötet också. Den står ju i garaget körklar just nu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Jag kommer gärna och sparkar däck innan mötet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Jag kommer gärna och sparkar däck innan mötet! Du är så välkommen så! Kom när det passar, jag skall nog inte iväg någonstans under förmiddagen ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 10, 2014 Author Share Posted April 10, 2014 Kanske dags att sparka liv i denna tråd igen?!?!?! :) http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=11915&pid=135153&st=0entry135153 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Det tycker jag låter finfint :) Träffen var fantastiskt trivsam, och jag hakar absolut på om det kommer fler tillfällen (min andra tråd om mätande och klurande fyller sitt eget syfte, träffarna är ju sociala glädjepiller) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Kopierar mitt inlägg från Axlys andra tråd: Låter som en bra idé. Skulle det vara intressant att komma upp till Trollhättan/Vänersborg/Grästorp (med omnejd) om vi får till någon helg som passar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Jag är nog mer sugen på att ta en kväll mitt i veckan. Skulle det kunna funka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Skulle kunna funka för mig om det är lite framförhållning bara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 (edited) Axly dyker upp hos mig nästa Onsdag. Någon mer som vill hänga på? Edited April 11, 2014 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 12, 2014 Author Share Posted April 12, 2014 Jag kommer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Pac, jag kommer också. Jag är ju nyfiken på statusen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikjo Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 1397235761[/url]' post='135212']Axly dyker upp hos mig nästa Onsdag. Någon mer som vill hänga på? Jag är sisådär 50%ig beroende på andra aktiviteter. Men bra initiativ... / E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 (edited) Hade varit trevligt men pga en tripp till södra Volvo-kontor (Olofström) så kan jag inte Edited April 13, 2014 by Jocke4U Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Jag kommer....;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Per, har du sagt någon tid imorgon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Jag bokade in mig vid 17-tiden, och står det i Outlook måste det ju vara sant ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Japp, Outlook är sanningen! :D 17.00 hemma hos mig idag. Det vankas ost&skinkmacka, gott kaffe och kanske tom en latte om jag kommer ihåg att köpa mjölk. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Riktigt trevligt att få en "motorkväll" mitt i veckan! Tack för besöket! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Tack själv för mackorna och kaffet! Och titten på bilen förstås Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Tackar för industrispion.. fikastunden och biltitt! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 17, 2014 Author Share Posted April 17, 2014 Ja, tack Per och (och ni andra)för gôtt tjôt och god fika! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Tusen tack från andra sidan Sverige, mycket matnyttigt i flera betydelser. Det var ju lite flyt att kunna kombinera affärsresa med garageträff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Mattias, hörde att du fått lite mer inspiration hos Pac :lol:/> Går det framåt annars? Jörgen B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Tackar för industrispion.. fikastunden och biltitt! :)/> :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Absolut Jörgen, det går alltid framåt, fast inte alltid så fort......😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Skynda långsamt, då kanske det blir rätt ifrån början :thumbsup:/> Jörgen B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts