Henke_HJCC Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Någon som har glasfiber delar till följande är jag intresserad av att gjuta av. Hör av er för mer info. Även udda modeller för avgjutning är även av intresse. Quote
Morty Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Jag har en extra MK scuttle som du kan låna nu och till vintern kan du få låna skärmarna (om de är hela då...). Quote
Elken Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 (edited) Någon som har glasfiber delar till följande är jag intresserad av att gjuta av. Hör av er för mer info. Även udda modeller för avgjutning är även av intresse. Hej Jag har en bakdel? över du kan få låna, samt en "vindavvisare" eller vad det heter. Båda till MK. EDIT: Jag ser att morty har en sådan "vindavvisare" på bilden i hans avatar, det är en sådan jag menar, finns säkert nått bra namn på den som jag inte kan. =) Mvh Thomas Edited July 27, 2012 by Elken Quote
Henke_HJCC Posted July 28, 2012 Author Posted July 28, 2012 Thomas: Ska du neråt inom snar framtid? Morty: Scuttlen är jag tacksam men de kan vi ta när du hämtar dina CSR skärmar. Quote
Elken Posted July 29, 2012 Posted July 29, 2012 Hej! Nja, inte ner till Skåne varjefall. Har nyss varit i Kalmar...=/ Ev. mot Göteborg nästa vecka...jag hör av mig här isåfall om det är något som passar dig. Mvh Thomas Quote
Henke_HJCC Posted August 10, 2012 Author Posted August 10, 2012 Leter fortfarande efter prylarna ;) Quote
Henke_HJCC Posted October 21, 2012 Author Posted October 21, 2012 Letar fortfarande efter prylarna. Helst MK Indy delar. Quote
highXspeed Posted April 26 Posted April 26 On 2012-10-21 at 21:11, Henke_HJCC sade: Letar fortfarande efter prylarna. Helst MK Indy delar. Är visst lite expert på att uppdatera gamla inlägg. Gjuter du än Henke? 🙂 Quote
Recommended Posts