Peter M Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Fick veta att vi som är medlemmar i Locost Sweden har rabatt på Swedol. Men när jag försökte utnyttja rabatten så var "kontot avslutat", så det blev ingen rabatt. Är det något som glömts bort eller? Vi handlar ju en himla massa grejer på Swedol och borde kunna få lite rabatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 "Swedol slopar alla kontantrabatter fr.o.m 2012.01.01" http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=3441&st=0&p=85145&hl=swedol&fromsearch=1entry85145 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter M Posted February 7, 2012 Author Share Posted February 7, 2012 "Swedol slopar alla kontantrabatter fr.o.m 2012.01.01" http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=3441&st=0&p=85145&hl=swedol&fromsearch=1entry85145 Jaha, då får man väl starta en "fulfirma" som bara har utgifter då. :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Trist den funkade ju super. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Kan ändå vara värt att handla där... Enligt uppgift kommer till och ned Karlskrona snart få en butik! (Detta gäller även Biltema!) // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fleffas Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Kan ändå vara värt att handla där... Enligt uppgift kommer till och ned Karlskrona snart få en butik! (Detta gäller även Biltema!) // JEK biltema har oftast bättre pris ,och så är momsen med i deras i deras kataloger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Jaha, då får man väl starta en "fulfirma" som bara har utgifter då. Bra priser får väl bara kunder som handlar mycket o ofta ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Torsdag16/2 har dom extraöppet 07-19 med 20-30% från vissa av deras leverantörer. http://www.swedol.se/sv/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quattro Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Jag fick Locostsweden rabatten senast idag när jag handlade kontant på swedol. Visserligen kontant med kort eftersom kontanter inte tas emot i kassan längre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Handlade på Swedol idag och passade på att fråga hur det stod till med Locost Sweden och rabatt. Svaret är att Kontot finns kvar, men rabatten är borttagen. Mao kan man ange Locost Sweden i kassan om man vill, men man har ingen nytta av det. När de införde rabatten hoppas jag de såg en ökning av sin försälning till bilklubbar och dylikt, nu när de valt att ta bort rabatten får man hoppas att de kommer att se en rejäl minskning av motsvarande försäljning. Själv kommer jag att fortstätta handla på Swedol ibland, men jag gillar inte indragna rabatter så jag kommer att välja andra alternativ då jag kan. /Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts