Jump to content

• Upcoming Events

No upcoming events found
    • Sådant här tycker jag är roligt att göra, plåt, rör, svets, borra, det är annat än att slipa 😀  
    • Ja, att få det integrerat snyggt är givetvis en utmaning, men det är väl därför vi bygger bilar, för att komma på lösningar. 😂 Om jag googlat rätt ska DRL ha en E4 märkning på glaset(inte i ringen), kan det stämma?    Jag tänkte isf försöka hitta original från en Wrangler, helst från skroten. Den borde väl ha rätt märkning? 
    • Hittar du bara en med rätt bokstäver i plasten finns det inga lagliga problem. Kanske sådana här: https://www.carbuilder.com/products/auto-switching-led-daytime-running-lights Inte helt säker på om det är rätt siffra. Det som kan vara svårt är att få till flytet på framskärmen så det ser snyggt integrerat ut. Jag tycker det verkar som en intressant idé. /T    
    • Idag dök en lite mindre generator upp på posten. Den gamla väger 10,5kg inkl fäste och spännare och den nya väger 3,4kg utan fäste så blir väl minst 6kg lättare. Skickat från min iPhone med Tapatalk
    • Är snart klar med chassiet, sugen på att sprätta loss det från jiggen och få det på hjul. Svesat till 75 %. Men får bärja mig tills motorfästen, pedalställ och ratt är på plats. Det kan ju trots allt röra lite på sig. Mvh Pär 
  • Forum Statistics

• Total Topics
      14.3k
    • Total Posts
      178.3k
  • Create New...