Daffe Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Då var SFRO2 och ljudprov avklarat, frågan är hur man gör med regbesiktningen? Ska man vänta tills i vår eller ta det i december? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Inget att tillföra förutom grattis och jädrar vad snygg den är. Helt enligt min smak! Genomtänkt och snyggt med de röda detaljerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Det kan ju vara skönt att ha den avklarad men vad får du för slutsiffra då? Jag reggade en Oktobermånad och fick 0 i slutsiffra = inte optimalt alls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Grattis Daffe! Klart att du ska regbesiktiga nu, säg till så följer jag med som moraliskt stöd! SBP-gubben får väl ta på sig långkalsongerna.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Grattis och såklart ska du regbesikta nu!! Beställ tid inget att vänta på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Klart du ska besikta, jag besiktade den 22 dec och vid detta tillfälle var det en fin dag och -18´c :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Grattis! Klart du skall gör det nu, snön är ju inte här än och du vill väl köra? /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 vad fick ni för slutsiffror när ni besiktiga sent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 9 bes i november 2007 men reggade på den i april 2008 så räknades den då som ny. Så jag åkte 4 somrar innan det vart besiktning för 2 veckor sedan //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elken Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Hej! VAdå, finns det ett samband mellan slutsiffan och vilken period man registrerar fordonet? Typ, registrera i nov-mar = dåligt då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Det verkar inte som det. det var väl bara för mig som det gjorde det. Men då kan man undra vad de tänker på som ger en sommarbil utan tak en 0? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Finns inget samband. Be bara snällt om en bra slutsiffra så du får besiktningstermin när det inte är vinterdäckstvång. En bil har jag tvåa på = oduglig slutsiffra. Den andra har 8 = rätt ok slutsiffra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Jag tycker de borde ha sunt förnuft och erbjuda alternativ på slutsiffra. mig bara gav de detta nr jag har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts