heralue Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 I enlighet med önskan på vårat årsmöte så kommer klubben att arrangera en Locostfestival den 7-8 juli 2012 på Kinnekulle Ring !!!! En arbetsgrupp är sammansatt och det kommer bli läge för att fler får ställa upp och hjälpa till. Vi hoppas även att kunna få hit lite locosters från England !! Mer info kommer efter hand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Det kommer bli en höjdare !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Ja det kan bli bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Detta får inte missas :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Kul nu har man ännu en anledning till att den MÅSTE bli kör klar till sommaren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Håller med Gerhard... :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baronen Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Låter som det skulle kunna blir riktigt kul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henric mansson Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Det låter skitskoj med 2 dagar på kullen med er, men tror tyvärr att det krockar med SSM på Knutan :( :( Mvh Henric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Det är tråkigt att det kolliderar men det var den enda tillgängliga helgen i Juli för att hyra Kinnekulle. SSM vill man ogärna missa men denna gång får det bli Locostfestival istället för min del. För de som tävlar i spvm är ju SSM ett givet val. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Det låter skitskoj med 2 dagar på kullen med er, men tror tyvärr att det krockar med SSM på Knutan :( :( Mvh Henric +1 Hoppas att det inte blir en tradition med detta datum. SSM brukar ha runt 20-30 sjuor som tävlar eller besöker den helgen som alltid är första helgen i Juli. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 o vi räknar med 50 till 70 sjuor som vill besöka våran festival :lol: , vi la det datumet för att semestern börjar för dom flesta och då kan vi få hit våra långväga medlemmar som normalt inte kan komma om det ligger på en fredag.man får ta det som en liten semesterresa helt enkelt. jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Hej Skulle det vara intressant att få dit en däckleverantör som kan ställa upp med däckutrustning och sitt kunnande kring R däck och vanliga däck? De vill självklart synas där och informera oss om sina däck men de har mycket kunnande inom Racing och kan nog lära en och annan ett ting eller två om däck. Jag har påpekat att vi inte kan ta några som helst kostnader för detta utan allt får bekostas av dem själva, i utbyte kommer det vara ett stort antal intresserade fantaster som säkerligen vill veta mer om racing däck. PM:a mig så kan vi ta det utanför forumet innan vi spikar något. Vem vet jag kanske kan verka fram en R-däcks rabatt för klubbmedlemmar! /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 (edited) Hej Skulle det vara intressant att få dit en däckleverantör som kan ställa upp med däckutrustning och sitt kunnande kring R däck och vanliga däck? De vill självklart synas där och informera oss om sina däck men de har mycket kunnande inom Racing och kan nog lära en och annan ett ting eller två om däck. Jag har påpekat att vi inte kan ta några som helst kostnader för detta utan allt får bekostas av dem själva, i utbyte kommer det vara ett stort antal intresserade fantaster som säkerligen vill veta mer om racing däck. PM:a mig så kan vi ta det utanför forumet innan vi spikar något. Vem vet jag kanske kan verka fram en R-däcks rabatt för klubbmedlemmar! /Fredrik Ralph's däck brukar ju göra precis sånt här, skall vi kolla med dem ? ( eller vad var frågan ) antar oxå att våra normala dimensioner också är något mindre än de normalt säljer EDIT: insåg att du redan hade ett föslag Edited November 15, 2011 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Riktigt coolt, säg till om det behövs hjälp. /john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Det är ju intressant men allt sånt här måste gå genom arbetsgruppen som ansvarar för träffen. Der är de som måste svara om de kan ta med detta. Ska nån komma och göra reklam för sina däck är det väl rimligt att klubbmedlemmarna får en bra rabatt. Kan du fixa det är det skitbra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Hej Motprestationen för att komma dit och "göra reklam" var att de hade kunnit folk som kan allt om däck, en servicebuss så vi kan få hjälp med allt från kompressor till däckomläggning på plats. Det är klart att jag skall göra allt i min makt för att få till en rabatt till medlemmarna i klubben - detta var för att se om det fanns intresse för att få information samt hjälp på plats med däck relaterade frågor/problem. Jag har en del såna här kontakter genom mitt jobb på Motormännens Riksförbund som jag ibland kan dra i. Detta är en tillverkare och inte en liten återförsäljare som kanske har mindre budget för denna typen av evenemang. Jag ser gärna att någon från arbetsgruppen ringer mig om ni tycker det finns ett intresse. Jag har frågat dem löst och de har definitivt ett intresse av att vara med och jag tror vi kan diktera en del villkor för medverkan. Mvh Fredrik 0707-491192 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Hej fredrik, vi har diskuterat just detta om att få dit olika däcklverantörer som Ralphs däck bla , och ditt förslag låter också intressant så vi kommer att kontakta dig så småningom. Mvh Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Hur går det med planeringen? Undrar Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Jag har bokat - var anmäler jag mig? /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Vi håller på och lägger sista handen på det som skall bli anmälnings-tråden. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts