henric mansson Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Kul!!! Synd på ljudet bara..... vad är det för kamera? Tänkte inte så mycket på placeringen av micken till bakåtkameran då jag använder mig av ljudet till kameran fram. :banghead: Annars så är ljudet inte så dåligt i "backspegelkameran" om man inte sätter den ute i fartvinden. :whistling: Kameran är en "Eagel eye" Kina kamera som spelar in på ett litet minneskort och den har en fjärrkontroll som funkar ibland. :mad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henric mansson Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Här kommer lite mer film från Kinnekulle :racesmile: Totalt blev det 99 varv om man räknar med följa John varven. Tur att dagen inte var längre för armar, nacke, bakdäck och bränslet var slut kl 16.00 :) Stort tack till de som arrangerar dessa körningar :notworthy: :notworthy: http://www.youtube.com/user/Ytrom7#p/a/u/0/Fs8_uuFPqq0 Du vann med 2 varv :burnout: Kul med film på min bil! :thumbup: Är du laddad inför höstrejset nu? Jag har bara tvättat av min bil med biltemas label of, det funkar jättebra till däcksmärken. Mvh Henric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Ja det var en del gummirester på bilen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Ja det var en del gummirester på bilen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Du vann med 2 varv :burnout: Kul med film på min bil! :thumbup: Är du laddad inför höstrejset nu? Jag har bara tvättat av min bil med biltemas label of, det funkar jättebra till däcksmärken. Mvh Henric Höstrejset ska bli riktigt skoj! Jag har mer film på din bil om du vill se mer. Vet att det nästan är tabu för dig, men vanligt bilvax löser upp däcksmärken enkelt :) Har rullat in bilen i garaget och tittat på den och funderat på vilka däck jag ska ha till höstrejset. Funderar fortfarande...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Ahmenva.... det ser ju ut som du inte ens behöver ta i för att hänga på.... får skylla på att dom Polska rallyslicksen höll på att brinna upp bak ;) :D Känns som att du har mängder med fäste jämfört... Kul att se hur det ser ut i alla fall :) Det var intressant att ligga bakom och se hur du kämpade med greppet, förmodligen de roligaste varven den dagen :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Insåg precis att jag missat att lägga upp bilderna här... finns numera att beskåda på: http://plpfiles.dlinkddns.com/locost/kinnekulle_2011/ :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Fina bilder som alltid :thumbsup: :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Bra bilder :thumbsup: Någon som vet vems den röda är på näst sista bilden? Svarta fälgar med röd kant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Bra bilder :thumbsup: Någon som vet vems den röda är på näst sista bilden? Svarta fälgar med röd kant. Hej Rikard Kan vara min Stefan Strand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts