Arne k Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Jag tänkte ha hydralisk koppling till mitt bygge. Vilken bil är lämplig att ta både huvudcylinder och slavcylinder i från? Har en opel gsi2,0 motor med en ford quaife låda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Har hållit på och jävlats så mycket med gamla cylindrar att jag bara kan ge dig ett råd. KÖP NYTT!!! Rallydesign har billiga cylindrar, då kan du dessutom välja dimension så att du får en väldoserad koppling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 jag håller med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne k Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Jag håller helt klart med er! Men vad skall jag köpa för prylar. Var inne på Rally Design hem sida. Tycker det är svårt att veta vad jag skall köpa. Lika bra på engelska som Thomas Dileva är på att sjunga. Med andra ord helt kass! Har opel motor och ford quife låda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts