Jump to content

Aero screen för en Tiger Super Cat


Pac

Recommended Posts

Hej,

jag har en enkel Aero screen ner stucken i rutramen som jag inte är nöjd med. Den skapar mycket turbulens och fungerar egentligen inte särskilt bra. Tiger racing har en Aero screen men det känns som upplagt för ett fiasko att transportera en liten tunn glasfiberbit från England till Sverige. Om man inte har sett förstört gods innan så har man nog gjort det efteråt. :banghead: Så av naturliga skäl drar jag mig för att lägga en beställning hos dem.

Jag har hållit på en del med epoxilaminat av diverse olika slag så visst skulle jag kunna tillverka en själv. Men jag har tillräckligt att pyssla med i vinter så jag köper nog helst något som är någorlunda färdigt som jag kan anpassa och sätta dit. Nu sitter jag här och funderar på vad det finns för alternativ.

Så vad säger ni, finns det något alternativ eller måste jag riskera att få hem en Aero screen i små, små smulor? :unsure:

Finns det någon som gör Aero screens i Sverige?

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Fina bilder :icon_oops: :icon_oops: det passar perfekt på en mk .kvalitet är mycket bra bättre än carbon mods . men förvänta dig inte att det är till nåt större nyta.

ha det bra

Sorin

Link to comment
Share on other sites

Kanske kan funka med denna: http://carbonmods.co...MWSTAEROSC.aspx

Har köpt en sån och var inga problem med frakten. Du kan ju kolla in min om du vill eller låna och se hur det tar sig på din bil?

den där skulle ju jag pröva...min http://www.saturnspo...od&productId=36 passar med lite skarvning men funkar inte mot vind mad.gif

....hur kallt är det på en skala att åka söderut med en 7:a tro

Link to comment
Share on other sites

Lupus: På med scooteroverallen och hjälm :) Lördag har vi kalas och verkar även bli regn. Men söndag verkar det ganska varmt :)

jag badar tunna lördag......kommer vara svag på söndag, förra året klev vi ur tunnan 4.30 på morgonen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...