Jump to content

Erfarenheter av Stafford Vehicle Components


Panzer

Recommended Posts

Hej!

Är där någon som har några erfarenheter av rubricerade firma?

www.s-v-c.co.uk

Jag mailade en beställning till dem via vanlig E-post den 30/9, den 1/10 ville de ha bekräftat att jag accepterade frakten. Vilket jag gjorde.

Sen har det varit rent tyst!

Mailade och bad dem bekräfta att de hade tagit emot min bekräftelse på att det var ok med frakten den 14/10 - Ännu helt utan respons.

Är det mer än jag som råkat ut för detta?

//

JEK

Link to comment
Share on other sites

Samma för mig..... När han väl svarade skyllde han på mig och senare internet som "äter" upp hans svar. För enkelhetens skull bad jag honom bara vidarebefordra det han skrivit tidigare, men det var visst också borta.... Jag kommer inte att handla av honom igen.

Link to comment
Share on other sites

Själva leveransen för mig gick ganska bra...inte toksnabbt och några turer på mail. Men det värsta var att några lampor marknadsför dom som "bakblinkers" och "backljus" men har inte korrekt märkning. Dom menade att de inte hade gjort något fel och jag hävdade EU regler (inte helt på fötterna men....). Han sa att jag kunde skicka tillbaka dom och få tillbaka pengarna (kostar lika mycket i frakt som värdet på dom...typ). Blev grinig och beställde korrekta på Autoexperten. Men totalen blev ändå billigare.

Skulle inte handla där igen...eller....kanske....rätt bra pris på Hella's små halogen lampor....men det får bli ett senare projekt. Nu har jag deras 5 3/4" ...som jag inte gillar direkt...vill ha mindre :)

Link to comment
Share on other sites

Nu har prylarna anlänt!

Helt enligt förväntningarna.

Tog ca 3½ vecka från första beställningen.

Är det kanske så att det är ett enmansföretag? Det har ju varit ett par mässor den senaste tiden, det kan ju vara förklaringen till att det ibland tar tid.

//

JEK

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...