LUPUS Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 (edited) Skall tydligen bara gälla alla besiktningar som sker den 1 APRIL APRIL APRIL Kunde inte motså nu är det bara att luta sig tillbaka och se hur många som läser Edited April 2, 2010 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rohan Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 :lol: Är väl nästan bara Cealm som skulle klara det... i dubbel bemärkelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Fyndigt, kan ju sätta kaffet i fel strupe om det inte vore för 1:a april! /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jay-c Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 tur jag redan druckigt upp kaffet :P nån som råkat ut för extra fyndiga aprilskämt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 hehehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Jag blev ilurad att det fanns tårta i fikarummet på jobbet, sen kom jag på vilken dag det var ....... :( Jävlig elakt!!!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Fika ska man inte skämta om :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 FY PÅ DIG Tobias!! Nu gick pulsen upp ett litet tag.. Är ju naturligtvis klar sedan länge när 2011 kommer, men ändå ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Usch då, höll andan för ett tag för jag hade legat pyrt till och tempot hade blivit ett helt annat :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Vaddå skämt?? Läs VVFS 2003:22 kapitel 46. Med lite tur men framförallt skicklighet från tex SFRO mfl i remissrundan hos organisationer och myndigheter så kanske den ovanligt korkade idén om krocktest kan ändras till att endast gälla vissa delar av bilen. Alltås inte "helkrocksprov". Till 2011 är det nog inte igenom alla remissinstanser jag tror personligen mer på skiftet 2012 / 2013. Nu kanske ni förstår min byggbrådska... http://www20.vv.se/vvfs/pdf/2003nr022.pdf eller kan det verkligen vara så eländigt med kapitel 46?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thornad Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Hm...... Det här låter allvarligt. Jag har också hört en del. Se bifogad fil. // Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Det är lungt. Jag ska krockprova min bil. Jag bygger två av den anledningen. Det är därför det tar sån tid... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rohan Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Problemet med ett krocktest är ju att man bara vet att just den bilen klarade sig. Så Fredrik... du måste krocka båda, helst med varandra. :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 hoppas jag inte orsaka någon hjärt attack :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts