Jump to content

Prylficka


Panzer

Recommended Posts

Hej!

Är där någon som vet var man kan få tag i en "Buss prylficka" som den som är på bifogad bild?

Car builder solution hade tidigare men i deras senaste katalog finns bara sådan med plastram.

//

JEK

post-121-126221287535_thumb.jpg

Edited by Panzer
Link to comment
Share on other sites

På en buss, nej skämt åsida de som är i drift skall väl fortsätta att vara så men gör så här: Ring den Länstrafik du har närmast dig och fråga vilken firma som renoverar säten åt "din länstrafik". Gör samma sak med något stort annat bussbolag som är nära där du bor.

Risken är att Länstrafiken inte har fickor ut det mera enklare stolar.

I Örebro som exempel finns Lindbergs bussbolag deras buss, och det är många bussar, är av typen "finns stolsficka". Larsson Buss Kumla (som kan heta något annat nu) är också / var också ett stort bussbolag med "bussficksbussar".

Det är de tips jag har att ge (för tillfället).

Edited by cealm
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jag har sett den typen av prylficka i en katalog för husvagnstillbehör, om jag minns rätt kallades det för kartficka.

Jag vet inte vilken firma det var men det var en som hade en online-katalog. Hitta du någon så vill jag veta vilken firma, jag skulle också behöva en.

//PerErik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...