Pågen Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Är det någon som har en firma att rekommendera till att blästra och pulverlacka mina alufälgar? I närheten av Malmö. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Kolla med www.paintmek.se i Trelleborg. Var i kontakt med honom i fall jag skulle pulverlacka ramen. Annars är Taco pulverlack bra att ha och göra med i Svedala, men han blästrar inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekis Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Är det någon som har en firma att rekommendera till att blästra och pulverlacka mina alufälgar? I närheten av Malmö. Finns en firma mellan Löddeköpinge och Saxtorp som heter Screamer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Lundblad Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Hej Fick min båge blästrad och lackad här Ahnelövs Industrimålning Santessons väg 29 232 91 Arlöv 040 932100 070 8932103 //Kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts