Jump to content

Nytt?


Jörgen

Recommended Posts

Hej!

Den nya utformningen vänjer man sig snart vid, men min undran är var personliga meddelande har tagit vägen? Fick under em/kv den 10/8 två mail om att jag hade nya medd. jag har hittat en meddelandebox (under mitt användarnamn uppe till höger) men den säger att jag inte har några medd. Jag hittar ej heller mitt arkiv av medd. Vad gör jag för fel?

Link to comment
Share on other sites

Nice!! Visst kan nya versioner av mjukvara ställa till det i huvudet men det är en vanesak (oftast).

Några kommentarer:

- Ser att notifieringsmail har fått trådtitel på subject....me like ;)

- Ser inte heller mina gamla mail/meddelanden

- Gillar att bilder visas inbäddade istället för popup

Ändringsförslag/tillägg:

- Möjlighet att välja tema/skin så kanske det gamla utseendet finns kvar så kan de som önskar välja detta. (jag tycker t.ex. att detta nya tema är lite för luftigt och man tappar översikten)

Edited by Jocke4U
Link to comment
Share on other sites

Kan vara jag som inte hittar det, men "Visa nya inlägg" måste finnas! Det är den bästa funktionen sedan färdigskivat bröd!

Längst upp till höger "View New Content".

Alla de gamla funktionerna lär finnas kvar men sannolikt "bara" en tema-issue. Därför skulle jag vilja kunna välja bland flera teman så var och en välja det som passar bäst.....t.ex. finns det de som ser sämre och behöver större font och andra vill ha mindre/kompaktare (jag ;) )

Link to comment
Share on other sites

Som sagt var så är det en stor uppgradering av forumet och en viss inkörningsperiod/invänjning behövs. En avisering av uppgradering gjordes i tråden nedan innan helgen. All buggrapportering sker även i den tråden.

http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=4159

*tråd stängd*

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...