gabbes Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Idag gjorde jag regebsiktingen i Ängelholm. Med beröm godkänt - han tyckte den var välbyggd och det tackar man för - efter 1 timme och en kvart kunde man börja andas igen... Hårdgranskning av E-märkningen började direkt när jag kom in gjorde att fick lite handsvett...men det gick bra. Han körde 4 varv runt stationen -fortare för var gång - han kanske njöt av rufset i håret. När han var klar så gick han och en till ut en sista gång och började då diskutera radien på vindavisaren (istället för vindrutan) och kom fram till att han var tvungen att underkänna den då kanten var lite väl dåligt rundad, men han föreslog själv Meca som ligger runt hörnan - jag älgade dit och fick tag i en kanskyddslist och det tyckte han blev kanaon! Blankt papper alltså så nu väntar vi på skyltarna så skall man väl kunna glida lite. Känns åndå lite konstigt att efter så många timmar i garaget få köra med den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maestro7 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Inte dåligt, blankt papper och allting! Det är bara att GRATULERA! :racesmile: :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 (edited) Grattis givetvis.. Vilka regler gäller E-märkningen ? Edited June 11, 2009 by Zyxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Grattis! Var är bilderna? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabbes Posted June 12, 2009 Author Share Posted June 12, 2009 Tack så jättemycket allihop. Bilderna kommer samt även uppdatering av hemsidan... Dom "gamla" reglerna gäller angående e-märkningen såvitt jag förstår. Jag var orolig för mina diod MC blinkers fram, men det klarade sig ( han såg texten lika dåligt som jag) dom är e-märkta, men för MC (11). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 det var väl det jag tänkte... då kan jag pusta ut lite då : ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Gratinerar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Gratulerar, alldeles lagom till sommaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Grattis. :racesmile: Hoppas nu bara sommaren vill infinna sig för er som har reggad bil, och en regnig för oss osm har mycket kvar i garaget. Man känner sig inte så skyldig att vara inne och mecka i garaget när vädret är kasst. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Grattis! Måste kännas härligt - även i regnvädret vi har idag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wackt Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Grattis ! Börjar bli ett regält gäng med reggade bilar iår.... :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Grattis!! Blir det åkning för dig på Kinnekulle i Augusti? Hoppas att jag slipper traila upp... //Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonsolo89 Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabbes Posted June 30, 2009 Author Share Posted June 30, 2009 (edited) Tack allihop. Här kommer ett par bilder. En fråga: vilka evenmang/banträffar etc anordnar Locost Sweden...jag är trött så jag har nog inte koll på vart man ser detta... Är det någon som skall till Sportvagnsmeeting på Knutstorp i helgen och i så fall vilken dag? Edited June 30, 2009 by gabbes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 (edited) Går det ens ner några feta chicks i den där? självlösande problem kan man kanske kalla det B) Riktigt snygg bil förresten! Edited June 30, 2009 by Kilkenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Självklart skall jag till Knutstorp, kommer antagligen att titta på tidsträningen på fredag, kör rallyt på lördag, för den tjugoförsta gången i rad, samt kollar tävlingarna och kommer att titta på racen på söndag. Då min Seven inte är färdig så blir det med min Spitfire. Räkna med att jag kommer att smyga runt bland de Locostar som kommer dit, alltid kan man snappa upp något....... // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Tack allihop. Här kommer ett par bilder.En fråga: vilka evenmang/banträffar etc anordnar Locost Sweden... Klubbens egen bandag på Kinnekulle kanske skulle intressera ;) http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=7088 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Grattis till blankt papper på regbesiktningen!! Inga kommentarer till dina små framblinkers? De kan väl inte vara E-märkta för bil? (Jag är själv lite orolig för mina MC-blinkers som är större än dina). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts