Jump to content

Sökes: Info Om Tyska Rush


Lager

Recommended Posts

Hej!

När jag var och besökte Rush i Tyskland så sa ägaren att det var en kille i sverige som hade köpt tre kit av honom, jag skulle gärna vilja komma i kontakt med Honom för att få lite info om byggkvalite osv.

Om det är någon som är på forumet eller känner till vem det kan vara så kanske ni kan höra av er till mig?

Antingen via mail eller telefon.

mvh Peter Lager

peter.lager@hako.se

tel: 0708 830097

PS Jörg Glauner på Rush ville ej lämna ut adressen, varför vet jag ej.

Link to comment
Share on other sites

jag vet inte hur många Rush det går i sverige men den viktor hade i K-krona var byggd av någon på volvo i göteborg. kanske var det några stycken där? nu kan jag inte hans regnr. men någonstans finns en film på nätet där de klockade den till 3,55sec 0-100km/h kanske något att gräva i?

Link to comment
Share on other sites

Japp tyvärr är den för gammal. Rush har tillverkat en ny ram gjord för S2000 motorn, Det är denna motor jag skall använda.

Jag var nere på "fabriken" för någon vecka sedan och tittade, men det verkade vara engelsk ordning= rörigt och svårt att få något grepp om kvalite och passform på grejorna. Skall man lägga 90" kr så vill jag gärna prata med någon som byggt ihop en bil för att få lite info om kvaliten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...