atorp Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 (edited) :racesmile: Nu är bilen klar och godkänd - synd på vädret bara. Lite kosmetika återstår - 13" skall på och skärmarna skall breddas för att få in dem. (Har en skärmbreddnings tråd sedan tidigare). - Dubbel svart stripe över huven - Sido stripe likt Caterham svart med RINDY 998 - Bak strävor på störbågen. Ev en om byggnation av bågen (tycker den är rätt laje - på ren smålänska) - Fälgarna skall lackas svarta med Gul kantlinje Borde bli rätt fet när den är klar. :thumbsup: Edited December 8, 2008 by atorp Quote
cealm Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 Grattis! Låt inte vädret hindra. På med dubbdäck eller friktionsvinterdäck. Quote
Mildseven Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 Grattis Men vänta med att regga på den till nästa år då tjänar du ett år till nästa besiktning //Per Quote
Kilkenny Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 "Borde bli rätt fet när den är klar. thumbsup.gif " tycker den är det redan, skitsnyggt! Quote
XTR Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 Håller med! Kanonsnygg!! Rätt typ av motor oxå! Jag SKALL bli klar till säsongen -09, vi syns på nästa klubbträff! //Mattias Quote
Jonas Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 Det måste väl vara MK Indy (därav Rindy)!? Quote
atorp Posted December 14, 2008 Author Posted December 14, 2008 Man tackar - för de positiva till ropen. Skall bli grymt skoj till våren. Japp - stämmer bra det är en Mk :thumbsup: . Kunde inte hålla mig nu när man får köra lagligt.... så det blev några repor tidigare i veckan innan snön kom. SATAN va halt - 1,2,3 med hjul spinn sen blev det kalla ådran när rondellen kom väldigt fort och man skulle slå på hejdarn :icon_oops:. över väger att beställa wilwood kit - någon som har erfa?? / Anders Quote
atorp Posted January 13, 2009 Author Posted January 13, 2009 Lägger upp lite bilder på Elback Mc - Start motorn Delat det lilla drevet och dragit isär dem. den stora orginal kransen svarva och monteras på kardanaxeln lämpligast vi ingång till diff. OBS den drar bra med ström så dra riktiga batterikablar från början. Sedan har jag en spak som jag skjuter till drevet med och en tryck-knapp på spak ändan. Lösningen fungerar utmärkt. :) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.