Jump to content

Sjua I Frillesås

BjW

Recommended Posts

Jag har sett en sjua köra förbi hemma hos mig en gång innan och min pappa har sett en sjua vid annat tillfälle den senaste tiden.

Idag stannade du/den utanför mitt hus och torrgasade lite. Jag han inte öppna dörren och stanna dig/den. Nästa gång om du/den ens e medlem här och läser detta så stanna för fasen så jag kan knö i dig en kopp kaffe över en pratstund.

Mörk bakdel och polerad huv och sidor.

Håller tummarna, skulle va sjyst att få lite input på mitt projekt.

// Björn i Stuv (lanthandeln)

Jag har sett en sjua köra förbi hemma hos mig en gång innan och min pappa har sett en sjua vid annat tillfälle den senaste tiden.

Idag stannade du/den utanför mitt hus och torrgasade lite. Jag han inte öppna dörren och stanna dig/den. Nästa gång om du/den ens e medlem här och läser detta så stanna för fasen så jag kan knö i dig en kopp kaffe över en pratstund.

Mörk bakdel och polerad huv och sidor.

Håller tummarna, skulle va sjyst att få lite input på mitt projekt.

// Björn i Stuv (lanthandeln)

hej

det är nog jag som är den skyldige.. :icon_oops: var ute o testade lite efter jag bytt stötdämpare.. jag bor utanför Veddige

hehe.. Stuv ingår i "roliga åkturen".. Stuv - Horred - Kungsäter - Veddige... helst på tid :racesmile:

grymt kul om det finns andra 7 fans så nära.. maila mej på auditsq@gmail.com så kan vi la höras