Acke Posted July 24, 2008 Posted July 24, 2008 Jupps.. då har frugan kläckt ut en knodd till... blev en mini me "spricka i blocket" denna ggn oxså.. :P ( dvs de blev en tjej till.. :D ) Lagt upp bilder på hemsidan.. :) http://www.trampebil.se/forum/index.php?showforum=19 Här e en bild när hon e någon minut gammal .. :wub: Första kvällen hemma.. båda töserna somna i knät på mig.. :D Bild från imorse... systrarna yster gossar me varandra.. :thumbup: Quote
sorin Posted July 24, 2008 Posted July 24, 2008 "spricka i blocket "men du ser glad ändå. Du får be till "Budda" kanske du får en pojke nästa gång :D :D stor grattis Sorin Quote
Fredrik i Trollhättan Posted July 24, 2008 Posted July 24, 2008 Gratulerar. Jag har också stoppat på en krona te. Leverans i november. Hoppas på en tjej. Har ju redan två grabbar.... Quote
Jonte Posted July 25, 2008 Posted July 25, 2008 Grattis Då kan du snart vara pappaledig och fixa färdigt Buddan *s* Quote
Arrowsmith Posted July 25, 2008 Posted July 25, 2008 Grattis !! :thumbsup: jag stämmer in i Jontes förslag förövrigt..... Quote
_coffe_ Posted July 25, 2008 Posted July 25, 2008 Grattis!! Fick själv reda på i måndags kväll att det finns en liten "mini-me" i min sambos mage! Quote
Thomas Posted July 25, 2008 Posted July 25, 2008 Härligt med barn. själv är jag så gammal så jag hoppas på barnbarn. underbart. man längtar tillbaks i tiden när man ser bilderna. ett stort grattis. Quote
Recommended Posts