XTR Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 har kvar att fixa en kollektor till mitt grenrör från chesman. För ett par månader sedan så hittade jag ett företag som hette locostparts.net i england som sålde 2-1 kollektor halvor som man sedan svetsade ihop. Jag har försökt beställa därifrån utan framgång och nu kan man inte hitta deras hemsida längre! Någon som vet vad som hänt? Mitt andra alternativ är att själv tillverka kollektorn i rostfri plåt och det känns svårt med mina begränsade plåtkunskaper! //Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Lundblad Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Hej Jag tror locostparts.net var en del av MNRacing och en del finns kvar på deras hemsida MNRacing det finns desutom en svensk återförsäljar Libell. //Kennerh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 (edited) Ja, MNR var/är inblandade i locostparts.net. Om jag inte kommer ihåg helt fel så blev det lite för mycket jobb för Chris så han lade den delen av verksamheten på is ett tag. Men som Kennet skrev, vissa delar går att få tag på via MNR. Edited March 13, 2008 by fege Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted March 13, 2008 Author Share Posted March 13, 2008 TACK!!! Jag kollar med Libell! //Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts