Jonte Posted January 12, 2008 Posted January 12, 2008 Jag är på jakt efter nätta säkringshållare. Förra gången köpte jag dessa på mekonomen, men dom har nu utgått hos dom till förmån för större bastarder som är ungefär dubbelt så stora. Tyvärr så har inte ens ELFA dessa mindre hållare Gamla säkringshållarna Nya stora som jag inte vill ha Quote
BeLo Posted January 12, 2008 Posted January 12, 2008 Jag har köpt identiska på Swedol, men också sett dem på Biltema tidigare. Bengt Quote
_coffe_ Posted January 12, 2008 Posted January 12, 2008 Dom har typ såna här på biltema: säkringshållare... Finns för 1, 4 och 6 säkringar... Den ser lite plastig och billig ut, men det kanske kvittar? Quote
Thomas Posted January 12, 2008 Posted January 12, 2008 biltema har olika utföranden. likaså kan man gå på skroten. Quote
Jonte Posted January 14, 2008 Author Posted January 14, 2008 Efter att kollat runt hos swedol, biltema, meca, mekonomen m.fl så kan jag bara konstatera att den mindre inte längre säljs *tyvärr* Quote
stigge Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 Stega in hos en bilelektriker, typ en Bosch-verkstad, där finns det troligen rätta sorten. Jag köpte en smidig sak så sent som i augusti på generatorservice här i stan. Men det kan i och för sig ha varit en hyllvärmare... Quote
_coffe_ Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 Kanske har någon bilstereoaffär något? Typ MDS eller BRL eller nåt sånt?! Quote
stigge Posted January 15, 2008 Posted January 15, 2008 Car Builder Solutions verkar ha rätt sort. http://www.nfauto.co.uk/fuse_panels.htm Jag ska eventuellt skicka en beställning senare i veckan. Quote
Recommended Posts