bertone Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Är det någon som vet vem som borrar om bultcirklar ? Ändrar från 4x98 till 4x108 i alu förstås Uffe/Harplinge :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 mekaniska verkstäder kan göra sånt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Berglund Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 www.manton.se :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 Väcker en gammal tråd för en simpel fråga. Funderar på det där med fälgar, och om man kollar annonserna på nätet tycks det finnas fler fälgar med lämplig offset för mig om jag går från 4X108 till 4X100 eller 5X108. Är jag helt borta med vinden om jag beställer spacers med 4X100 mot fälgen? Kanske ser jag inte skogen för alla träd... Volvodelning gör begagnatmarknaden större men det är väl lite krångligare att göra blandspacer 4X108 till 5X108. Jag har i och för sig inte kollat om det är tekniskt möjligt men det går ju att dra iväg en fråga till Manton. Kom på en annan grej. Vill jag köra 13" så faller Volvomönstret. Suck. Lika bra att beställa en omgång åttatumtretton Compomotive med fordmönster då. 0-offset bak och lite mildare fram. :racesmile: Är bara pengarna som saknas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 Jag letade runt lite innan jag hittade fälgar till mina bilar, hittade en site som har en hel del till 4/108 www.stop1.se / :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 Jag köpte mina fälgar på www.stop1.se. Mycket trevliga och mycket bra service! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 Tack för tipset, det ska kollas! Men jag är omodern och vill inte ha större än max 14" och offset max 20, så det kanske blir svårt via mainstreamfirmor. B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razorfish Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Säkert en gammal utjatad fråga....dock...så kallade "hubbar" eller "spacers" för att konvertera vanliga bultmönster till centrumbult?! hittat grymma 13" magnesium fälgar som är rena drömmen, men hur får jag fast dem i navet=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts