Jocke E Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Locost Sweden MK har fått en liten blänkare i Senaste Which Kit Car? (April 2007) :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Coolt :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Jag instämmer :thumbsup: Häftigt med Håkans bil oxå :racesmile: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Ja... Riktigt Coolt! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Sweet :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Jag blev lite överraskad när Jocke ringde idag vid middagstid kan jag säga... hade inte en aning om detta men det var ju kul.... :thumbup: Lite detaljfel i texten om min bil bara.... Ingen Dala7:a till att börja med... men visst, det är sådant man kan överleva :racesmile: Fint med lite reklam för klubben, vore kul om det kom över några sjuor från England till någon av klubbens träffar någon gång i framtiden, eller hur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Bjud in dom vetja! :welcome: Fast jag inte har en sjua själv så kan jag väl ändå fixa en bed&breakfast till en likasinnad från den stora ön i väst. Vore kul med lite internationella kontakter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Eftersom jag inte ens betraktar mig som amatörfotograf är det extra trevligt att bilden även föll engelsmännen på läppen! Jag kanske borde börja lägga in copyright som proffsen! ;-) Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Jag har sett mer än en bild tagen av dej BeLo, och av de bilderna att dömma så har du passerat amatörstadiet för ett bra tag sedan. Var inte så blygsam utan konstatera istället att du är en riktig klippa även på att ta bilder. Se detta exemplet som ännu ett bevis på den saken! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Eller åk och hälsa på dom. :515: http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=4939 Tycker Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts