Billy Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Efter ca två års gnet i garaget såg det ut som att allt skulle vara klar i sommar, men frugan hade andra planer, husrenovering. Så sjuan får vackert vila vidare över vintern, räknar med besikning till våren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 ser bra ut, kan inte vara mycket som behövs för att regga den där :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 en enkel beskrivning på ingående produkter i din 7:a... schassie motor osv. Tack på förhand... :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 ...frugan hade andra planer.... Känns på nåt sätt bekant... :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 en enkel beskrivning på ingående produkter i din 7:a... schassie motor osv.Tack på förhand... :racesmile: McSorley/bokchassi med bärarmar och Gaz stötd.från Luego sportscar. Opel c20xe motor med type9 låda, bellhouse,lowlinesump hydral koppling från SBD. Stående pedaler (home made) Skärmar f/b från Dösjöbro (bak bedrövlig passform) plus en massa plock som kardan, kylare styrväxel, bälte lampor osv från Bosse på Roadster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Hur sitter C20XE ihop med Typ 9-lådan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 Hur sitter C20XE ihop med Typ 9-lådan? Bellhouseing från SBD, kolla in www.sbdev.co.uk dom har massor av godis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Den där sprängkåpan borde göra det möjligt att koppla ihop en Typ-9 låda med en SAAB kortmotor. Eller tänker jag fel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 Den där sprängkåpan borde göra det möjligt att koppla ihop en Typ-9 låda med en SAAB kortmotor. Eller tänker jag fel? Inte en aning hur vida bult delning och avstånd mellan motor och låda stämmer när det gäller saab ihop med ford. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Bellhouseing från SBD, kolla in www.sbdev.co.uk dom har massor av godis Smart! Vet att folk kör med C20XE o en Opel-låda, som tydligen bara är sådär. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Jag har omegalådan o det är inga problem R25 eller28 tror jag det är. jag har haft den isär och den är kraftigt byggd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Omegalådan har samma bultmönster son C20XE motorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts