Tommy Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 (edited) Så här blir ni lättast medlem i Locost Sweden! Efter Mail-SPAM och VIRUS som kan sabotera er ansökan till klubben via mail så tycker vi att det lättaste och säkraste sättet att bli medlem är via ett vanligt telefonsamtal! Maila kassören Micke Lvov (heralue) på micke(a)locostsweden.se Edited December 11, 2009 by Berne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grahm Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Hej. Har pratat med Eddy och han är inte längre kassör, skulle någon kunna uppdatera sidan med medlemsansöknings infon? Mvh Micke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 http://www.locostsweden.se/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=6&Itemid=3 eller mail enligt ovan Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siduna Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Går det att bli medlem i detta samfund längre och har ni fortfarande rabatter någonstans (vart)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Hej Det går bra att bli medlem. Gör så här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabac Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Jag har fått ett meddelande från Kassören. På baksidan står det; Välkommen till Locostsweden MK. Här kommer ditt årsmärke /medlemskort. Klistra märket på baksidan och skriv i ditt namn på remsan ?? Frågan är nu om medlemskortet saknas eller är det den vita lappen som är medlemskortet ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Är du medlem sen tidigare så borde du ha ett medlemskort i kreditkorts format sedan tidigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Jag skickar ett plastkort till dig Lars Åkesson . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabac Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Gerhard: Tackar. Ja det stämmer som du säger. Heralue: Jo jag har ju kvar mitt medlemskort sedan förra året ser jag nu. Ok. Ja då förstår jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipD Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Hej! Jag betalde min medlemsavgift för någon vecka sen, men jag har inte fått någon återkoppling. Jag mailad efter instruktionerna på hemsidan. MVH Filip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 Det är noterat 24/8 Medlemskort kommer . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted August 1, 2018 Share Posted August 1, 2018 Hur blir man medlem på enklaste vis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 1, 2018 Share Posted August 1, 2018 Finns en länk på startsidan, se nedan ! http://locostsweden.se/new_member.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted August 1, 2018 Share Posted August 1, 2018 Tack, jag går alltid direkt till forumet så det hade jag missat. Nu är allt löst och inskickat! Mvh Filip 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts