Tommy Posted October 7, 2006 Posted October 7, 2006 (edited) Så här blir ni lättast medlem i Locost Sweden! Efter Mail-SPAM och VIRUS som kan sabotera er ansökan till klubben via mail så tycker vi att det lättaste och säkraste sättet att bli medlem är via ett vanligt telefonsamtal! Maila kassören Micke Lvov (heralue) på micke(a)locostsweden.se Edited December 11, 2009 by Berne Quote
Grahm Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Hej. Har pratat med Eddy och han är inte längre kassör, skulle någon kunna uppdatera sidan med medlemsansöknings infon? Mvh Micke. Quote
heralue Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 http://www.locostsweden.se/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=6&Itemid=3 eller mail enligt ovan Micke Quote
Siduna Posted June 24, 2013 Posted June 24, 2013 Går det att bli medlem i detta samfund längre och har ni fortfarande rabatter någonstans (vart)? Quote
Tabac Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Jag har fått ett meddelande från Kassören. På baksidan står det; Välkommen till Locostsweden MK. Här kommer ditt årsmärke /medlemskort. Klistra märket på baksidan och skriv i ditt namn på remsan ?? Frågan är nu om medlemskortet saknas eller är det den vita lappen som är medlemskortet ?? Quote
Gerhard Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Är du medlem sen tidigare så borde du ha ett medlemskort i kreditkorts format sedan tidigare. Quote
heralue Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Jag skickar ett plastkort till dig Lars Åkesson . Quote
Tabac Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Gerhard: Tackar. Ja det stämmer som du säger. Heralue: Jo jag har ju kvar mitt medlemskort sedan förra året ser jag nu. Ok. Ja då förstår jag. Quote
FilipD Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 Hej! Jag betalde min medlemsavgift för någon vecka sen, men jag har inte fått någon återkoppling. Jag mailad efter instruktionerna på hemsidan. MVH Filip Quote
heralue Posted August 1, 2018 Posted August 1, 2018 Finns en länk på startsidan, se nedan ! http://locostsweden.se/new_member.html Quote
Fjonkalicious Posted August 1, 2018 Posted August 1, 2018 Tack, jag går alltid direkt till forumet så det hade jag missat. Nu är allt löst och inskickat! Mvh Filip 1 Quote
Recommended Posts