Jump to content

Återförsäljare


Baalzamon

Recommended Posts

Undrar om någon vet var man lättast och billigast köper stötdämparna, alltså såna där med både stötdämpare och fjäder i ett som man använder på sjuorna. Skulle vilja slippa beställa från england, det vore lättast att köpa från någon svensk återförsäljare. Har ni några tipps?

Sedan kommer jag så småningom att behöva skärmar och noskon, skulle behöva en återförsäljare för det också.

Link to comment
Share on other sites

Upps jag läste ej färdigt ditt brev men det finns en i Lerums kommun som gjuter skärmar och noskon. Skriv ett brev till mig så förmedlar jag kontakten

Lev väl

Michael

SJÖVIK

Link to comment
Share on other sites

Handla nc-dämpare på mc skroten.

Jag har köpt fyra Yamaha R1 dämpare med full justering fr 4000:- inkl.

Så man kan justera både bound och rebound då eller? Är det både högfarts och lågfarts-justering också?

Link to comment
Share on other sites

Handla nc-dämpare på mc skroten.

Jag har köpt fyra Yamaha R1 dämpare med full justering fr 4000:- inkl.

Så man kan justera både bound och rebound då eller? Är det både högfarts och lågfarts-justering också?

Ja man kan justera både kompression retur-dämpn.

Någon högfarts inställning tror jag inte det finns...jag fick mina dämpare idag så jag ska skynda mig att hämta dem på posten så får jag se...

Link to comment
Share on other sites

Ja man kan justera både kompression  retur-dämpn.

Någon högfarts inställning tror jag inte det finns...jag fick mina dämpare idag så jag ska skynda mig att hämta dem på posten så får jag se...

Ohh.. Det ska ju räcka långt bara att kunna justera lågfartsretur, så det verkar ju billigt och bra. Men du får byta fjädrarna va?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...