stesun Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Är det nån som åker locost dit nästa helg (2/6)? Vore kul att titta på lite byggen och få lite tips. Har stagnerat lite :icon_blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Hej jag hoppas att min bil är klar i så fall finns den där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Sundberg Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Min westfield är väl inte helt färdig tills dess men... Den kommer att vara i körbart skick iaf! och jag kommer att köra in den på området (om än sista biten men :) ) Jag var ute och testkörde den lite till idag, svårt att hålla sig ;) Du är välkommen att titta förbi och snacka skit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 När å var är detta evenemang??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Helgen efter midsommar. Umeå. Om vädergudarna och SMHI är nådiga så tar jag min bil, du är välkommen att höra av dig om du vill träffas och titta/prova. Vi kanska skall hitta på och träffas lite, det har ju både försvunnit bilar och tillkommit nya sedan i fjol. Kaffe med ljug på lämplig platts eller nåt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesun Posted June 22, 2005 Author Share Posted June 22, 2005 Ja kaffe är ju alltid gott :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 Jag kommer gärna ner,(fast de är firmafest på fredag,,,,,, :whistling: ), är ju bara 32mil från till umeå från mej! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenka Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Ska försöka skruva ihop hojen i helgen, så om det är väder kanske det blir en liten sväng till Umeå nästa helg... Är det både lördag och söndag eller bara ena dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 jag skippar firmafesten!!! åker till umeå iställe... räknar med att få se några 7or!!! :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Javisst, som vädret ser ut att bli blir det heldag för mig. Jag funderar på om vi skall försöka planera in gemesamt möte, alla vi som åker sjua. Kanske träffas på lämplig plats och sparka däck och ljuga lite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Javisst, som vädret ser ut att bli blir det heldag för mig.Jag funderar på om vi skall försöka planera in gemesamt möte, alla vi som åker sjua. Kanske träffas på lämplig plats och sparka däck och ljuga lite. vi som bygger 7:a vill också vara med! :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesun Posted June 30, 2005 Author Share Posted June 30, 2005 Javisst, som vädret ser ut att bli blir det heldag för mig.Jag funderar på om vi skall försöka planera in gemesamt möte, alla vi som åker sjua. Kanske träffas på lämplig plats och sparka däck och ljuga lite. vi som bygger 7:a vill också vara med! :prop: Ja just det :icon_angry: ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Självklart skall även de som bygger eller bara är intresserade kunna vara med, spakka däck och ljuga kan man ju göra även om man inte kör själv ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Hej hör av er om tid o plats eller ska vi ses på träffen,det är blackrace på kvällen också tror jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Skulle ju kunna bestämma en tid å plats för träff! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrlynx Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 jag kommer att vara där med en gul saab99 utan tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Skulle ju kunna bestämma en tid å plats för träff! Förslag på tid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Skulle ju kunna bestämma en tid å plats för träff! Förslag på tid? spelar ingen roll för mej, men tex14.00?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 eftersom kl. är 00.20 å ingen tid å plats är fastställd för träff, så vore jag hemskt tacksam om ni/nån ska träffas i ume, kunde slå en signal till mej så jag får klämma å känna på era byggen. Jag har telenr: 070-311 34 43 MVH /Mathias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 (edited) Du kan ringa mig, 070 397 8543 jag kommer att vara inne i stan från någon gång från förmiddagen så bara hör av dig eller kom fram och prata om du ser mig i bilen. http://seven.umea.com så du vet hur den ser ut. Edited July 1, 2005 by DIRAVI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Hej jag siktar på att vara på träffområdet vid 11 tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Efter en hel dag i umeå så känner man sej ganska nöjd! Har fått en massa inspiration och ideér, fick ju se 4st sjuor, och surrade en stund med anton, nu jä*lar blir de att höja byggtempot! Bra arrangemang men kön till hamburgarna å drickorna var hundra meter lång :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Efter en hel dag i umeå så känner man sej ganska nöjd!Har fått en massa inspiration och ideér, fick ju se 4st sjuor, och surrade en stund med anton, nu jä*lar blir de att höja byggtempot! Bra arrangemang men kön till hamburgarna å drickorna var hundra meter lång :icon_angry: jahapp.... då väntar vi på bilderna då.... :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesun Posted July 3, 2005 Author Share Posted July 3, 2005 då väntar vi på bilderna då.... :whistling: När jag började kolla vad jag hade fotat upptäckte jag att det bara var en massa hjulupphängningar överallt :icon_angry: Undrar om man kanske är lite färgad av sin egen situation :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Hej här finns bilder från träffen 3 seven tro jag det var http://www.barbapappa.net/blackrace/wheels%20album/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesun Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Hej här finns bilder från träffen 3 seven tro jag det var http://www.barbapappa.net/blackrace/wheels%20album/ Jag tror jag räknade till 5 st. Antons värsting, en alu-färgad (Diravis?), en röd turboladdad (DD7?), en grön Westfield och en mörklila (rush?) som sagt var jag tyvär färgad av min egen byggsituation och fotade mest hjulupphängningar :icon_oops: Dessutom behagade minneskortet lägga av innan jag hade laddat upp bilderna till datorn, så nu verkar de stackars bilderna som faktiskt hade med hela bilar också ha försvunnit :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Jag tror jag räknade till 5 st.Antons värsting, en alu-färgad (Diravis?), en röd turboladdad (DD7?), en grön Westfield och en mörklila (rush?) Den mörklila Rushen är min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts