Jump to content

en dag på strippen


Recommended Posts

är det någon som kommer köra seven där i år ????

skulle vara ql och se en 300hk seven med M/T hjul på strippen

och vilken skada den skulle kunna göra ??!!??!!??

om man bara fick ner alla hk i marken och inte spann en massa borde man kunna köra riktigt snabbt

dessutom borde man kunna byta skärmar bak och stoppa dit jätte hjul

jag vet att alla normalt har dessa bilar för att svänga med

men att köra raktfram har ju blivit ganska poppis eller

jag vill ha min till båda

skit samma jag vill bara sätta myror i huvet på er

och sen är man ju nyfiken på vilka förare o bilar som kommer

är det någon mer änn jag som ska dit

mvh

fredde

Link to comment
Share on other sites

är det någon som kommer köra seven där i år ????

skulle vara ql och se en 300hk seven med M/T hjul på strippen

och vilken skada den skulle kunna göra ??!!??!!??

om man bara fick ner alla hk i marken och inte spann en massa borde man kunna köra riktigt snabbt

dessutom borde man kunna byta skärmar bak och stoppa dit jätte hjul

jag vet att alla normalt har dessa bilar för att svänga med

men att köra raktfram har ju blivit ganska poppis eller

jag vill ha min till båda

skit samma jag vill bara sätta myror i huvet på er

och sen är man ju nyfiken på vilka förare o bilar som kommer

är det någon mer änn jag som ska dit

mvh

fredde

jag åker dit om inte jag får bilen att gå rent till tullinge...

inte kör jag 100 mil med biltrailer och en sjua som hoppar fram...

Link to comment
Share on other sites

du är inte den första som har dom tankarna.. ;)

men iår vetef*n om det blir något för min del.. blir att kolla barnsjukdommar först.. ( på bilen då.. ;) )

Link to comment
Share on other sites

Nej inte dit men jag skall till Karlstad och köra på Flygfältet den 29:e med "Karlstadracing".

201 m med riktig tidtagning. :D

Hej Tommy!

Vi kommer som hejarklack den 29:e!

Jag har sett att det ibland varit lite "utställning" i samband med racet. Det kanske vore läge att släpa dit några pågående projekt, förutom din Dala7, och slå ett slag för klubben?

Bengt

Link to comment
Share on other sites

Nej inte dit men jag skall till Karlstad och köra på Flygfältet den 29:e med "Karlstadracing".

201 m med riktig tidtagning. :D

Hej Tommy!

Vi kommer som hejarklack den 29:e!

Jag har sett att det ibland varit lite "utställning" i samband med racet. Det kanske vore läge att släpa dit några pågående projekt, förutom din Dala7, och slå ett slag för klubben?

Bengt

Det är en toppenidé tycker jag. :thumbup: Har ni möjlighet att dra dit nå´t bygge till den 29/5? Vi har ju nå´ra dagar på oss att planera in nå´t vettigt. :whip:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Nej inte dit men jag skall till Karlstad och köra på Flygfältet den 29:e med "Karlstadracing".

201 m med riktig tidtagning. :D

Hej Tommy!

Vi kommer som hejarklack den 29:e!

Jag har sett att det ibland varit lite "utställning" i samband med racet. Det kanske vore läge att släpa dit några pågående projekt, förutom din Dala7, och slå ett slag för klubben?

Bengt

Jag tycker detta låter bra... vi får kolla upp detta ! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det är en toppenidé tycker jag. :thumbup:  Har ni möjlighet att dra dit nå´t bygge till den 29/5? Vi har ju nå´ra dagar på oss att planera in nå´t vettigt. :whip:

Eddy

Vi finns ju nästgårds, så det ska nog gå att släpa dit något som folk kan titta på och provsitta.

Kollar du eller Tommy med KarlstadRacing-gänget om det är ok att vi kommer och gör reklam för oss?

Finns det några skyltar el.dyl. kvar från Elmia som vi kan använda? "Flyers" med info om klubben att dela ut?

Maila mig på bengt.lowenhamn@midroc.se eller slå en signal så försöker vi få till något. Om inte annat träffas vi väl på Tullinge?

Bengt

Link to comment
Share on other sites

Det är en toppenidé tycker jag. :thumbup:  Har ni möjlighet att dra dit nå´t bygge till den 29/5? Vi har ju nå´ra dagar på oss att planera in nå´t vettigt. :whip:

Eddy

Vi finns ju nästgårds, så det ska nog gå att släpa dit något som folk kan titta på och provsitta.

Kollar du eller Tommy med KarlstadRacing-gänget om det är ok att vi kommer och gör reklam för oss?

Finns det några skyltar el.dyl. kvar från Elmia som vi kan använda? "Flyers" med info om klubben att dela ut?

Maila mig på bengt.lowenhamn@midroc.se eller slå en signal så försöker vi få till något. Om inte annat träffas vi väl på Tullinge?

Bengt

Fick svar från Karlstad racing nu.

De vill att vi gör detta i Aug. Nu var det tydligen ont om parkeringsplatser med tanke på att ambulans

och räddningsfordon skulle få plats....

I augusti skulle det bli en bilutställning... Det låter rätt bra tycker jag! :thumbup: Då är vi med!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...