Jump to content

Swap-meet på Tullinge?


BeLo

Recommended Posts

Hej!

Jag misstänker att de flesta som bygger Locost hinner samla på sig ett och annat och genom att ändra sig under byggets gång blir brukbara delar över. Kanske det vore läge att ha ett swap-meet i miniatyr i samband med träffen på Tullinge? Det behöver inte vara mer avancerat än att var och en tar med sina överblivna prylar och så kör vi därifrån...

För att undvika att vi alla tar med oss två Pinto och tre växellådor var dit, så kunde vi iofs skapa en tråd där var och en listar vad man skulle kunna ta med om intresse finns? Synpunkter?

Bengt

Link to comment
Share on other sites

För att undvika att vi alla tar med oss två Pinto och tre växellådor var dit, så kunde vi iofs skapa en tråd där var och en listar vad man skulle kunna ta med om intresse finns? Synpunkter?

Toppenidé! :thumbup:

Men en tråd med lista tycker jag personligen inte behövs. Däremot måste var och en som tar med sig grejor ansvara för att osålda grejor försvinner därifrån efter mötet.

Möjligen är en kontroll över detta nödvändigt, annars kanske vi inte är välkomna tillbaks. :o

Link to comment
Share on other sites

Toppenidé!  :thumbup:

Men en tråd med lista tycker jag personligen inte behövs. Däremot måste var och en som tar med sig grejor ansvara för att osålda grejor försvinner därifrån efter mötet.

Möjligen är en kontroll över detta nödvändigt, annars kanske vi inte är välkomna tillbaks. :o

Äsch, inte kan väl det göra något om det råkar bli en eller annan Sierra kvar... :D

Bengt

Link to comment
Share on other sites

Hade någon dumpat en sierra på min mark så hade det blivit lokalt inbördeskrig här och

de vassa vapnen hade kommit fram ur gömmorna..... ;)

Tror nog att Riksten (Förvaltaren av Tullinge) är av samma åsikt och klubbens framtida möjligheter att hyra är lika med noll (eller som en skrotad Sierra) :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...