Jonas Bessier Posted Friday at 09:40 PM Posted Friday at 09:40 PM Fick med dörrar när jag köpte min Rush . Någon som har förslag på låsning/handtag på insidan samt hur man fäster rutan i bakkant på dörren. Quote
tpau Posted Sunday at 10:32 AM Posted Sunday at 10:32 AM Mina dörrar har två små remmar med tryckknapp i ändan som fästs på insidan, en mitt på och en i bakkant. Sen har de kardborreband i överkant som fäster mot taket. Funkar bra förutom att jag blir blöt om armbågen när jag kör med vanen uppe och det regnar mycket /T Quote
Jonas Bessier Posted Monday at 05:46 PM Author Posted Monday at 05:46 PM Blir nog någon liknande lösning , kan man få se utsidan av dörren , har du klätt dörren på utsidan.Hur har du fäst rutan mot ramen i bakkanten . Quote
tpau Posted Monday at 08:27 PM Posted Monday at 08:27 PM En bild från utsidan Mina dörrar är köpta från gbs/kitspares och är egentligen bara en platt stålskiva med stora hål i. Denna har sen klätts i vinyl och rutan är svetsad in i vinylen. Quote
Recommended Posts