vedde Posted March 29 Posted March 29 HejNågon som har Fordnummer på tapplagret i vevaxeln till typ 9 lådan. Tror det är samma i Zetec och Duratec.Eller om någon har ett på hyllan till försäljning. Frakten från UK är hutlös- ett litet lager för £7 kostar frakten £33! Hjälp emottages tacksamt!/Vedde Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
super7 Posted March 29 Posted March 29 Hittade en Pdf från när jag bytte till Zetec motorn "You will need a spigot bearing this fits in the crank shaft Ford part No.1596468." //Nisse Quote
Frena Posted March 29 Posted March 29 1 timme sedan, vedde sade: Hej Någon som har Fordnummer på tapplagret i vevaxeln till typ 9 lådan. Tror det är samma i Zetec och Duratec. Eller om någon har ett på hyllan till försäljning. Frakten från UK är hutlös- ett litet lager för £7 kostar frakten £33! Hjälp emottages tacksamt! /Vedde Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Och tull....handlade precis på Burton, packningar kostade 22 Pund. 33 Pund i frakt, sedan 257 kr i tull..... Quote
postmanpat Posted March 29 Posted March 29 Kanske https://www.autokatalogen.se/afw/vara/view_article_info.do?articleIdNo=1493401&nodeIdNo=235024754 Quote
vedde Posted March 29 Author Posted March 29 Tack, hittade nu ett på Mekster till bra prisSkickat från min SM-S908B via Tapatalk 1 Quote
Recommended Posts