swedishGT40 Posted February 9 Posted February 9 https://www.facebook.com/share/17Ri2LXzTv/ Denna är ju sjukt ball. Någon annan än mig bara måste köpa denna 😁 Quote
swedishGT40 Posted February 10 Author Posted February 10 3 timmar sedan, heralue sade: Den har lockat mig LÄNGE !!!! Kööööp! 😎 Quote
heralue Posted February 11 Posted February 11 On 2026-02-10 at 15:49, swedishGT40 sade: Kööööp! 😎 Till och med mer opraktisk än en GT40 ....... 🙂 Quote
swedishGT40 Posted February 11 Author Posted February 11 (edited) 1 timme sedan, heralue sade: Till och med mer opraktisk än en GT40 ....... 🙂 Var det ett motargument? 😝 Edited February 11 by swedishGT40 Quote
heralue Posted February 12 Posted February 12 Ingen kardan! Växellådan direkt mot bakaxel. https://www.instagram.com/reel/CItLf9Cgqs-/?igsh=OW5xaXVqMm85cTJu Quote
Mikael Nordin Posted February 13 Posted February 13 Jag va lite sugen på denna också innan jag skaffade mig Lotus Europan. Är dock ett litet annat pris här. När jag började snacka med Fredrik skulle han ha 85000kr för karossen (bara karossen sedan behövs ramen som Pekka kan bygga men till vilket pris?). Sedan höjde han till 110000kr... Han kan göra karossen i glasfiber (väger ca 10kg mer än kolfiberkarossen) också, har för mig att han ville ha 85000kr för den... Min tanke va lätt spaceframe ram med Radical/Hartley v8 och Quaife G60 seqlåda... Drömma går ju.... 1 Quote
swedishGT40 Posted February 13 Author Posted February 13 9 timmar sedan, Mikael Nordin sade: Jag va lite sugen på denna också innan jag skaffade mig Lotus Europan. Är dock ett litet annat pris här. När jag började snacka med Fredrik skulle han ha 85000kr för karossen (bara karossen sedan behövs ramen som Pekka kan bygga men till vilket pris?). Sedan höjde han till 110000kr... Han kan göra karossen i glasfiber (väger ca 10kg mer än kolfiberkarossen) också, har för mig att han ville ha 85000kr för den... Min tanke va lätt spaceframe ram med Radical/Hartley v8 och Quaife G60 seqlåda... Drömma går ju.... Handlar bara om cash. Fixa mer så löser sig problemet 😁 Quote
Recommended Posts