Pedalen Posted Monday at 06:17 PM Posted Monday at 06:17 PM På lördag är det träff på Ekerö och vi kan träffas upp hemma hos mig innan och göra gemensam entré för de som är intresserade 😊 https://www.facebook.com/share/19DKSBQTuM/?mibextid=wwXIfr Quote
DomiSeven Posted Tuesday at 04:12 AM Posted Tuesday at 04:12 AM Jag kommer nog. Men jag måste vara i Kungsör 14:00 så det blir lite kortare besök i år. Quote
Pedalen Posted Tuesday at 05:22 AM Author Posted Tuesday at 05:22 AM Trevligt Alex, kul att du kommer en sväng i alla fall😊 Quote
vedde Posted Tuesday at 09:30 AM Posted Tuesday at 09:30 AM Skall göra allt för att komma - måste se till att den inte går så snålt bara och driftsäkerheten efter ombyggnad. Vädret avgör också såklart. Quote
Pedalen Posted Tuesday at 11:11 AM Author Posted Tuesday at 11:11 AM Ja, du får lägga på lite mer bränsle i mappen så håller jag tummarna för att du kan komma 😀 Quote
vedde Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago 3 bilar trotsade kylan och visade upp sig på Ekerö.Sören, Alex och Vedde!Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
Pedalen Posted 1 hour ago Author Posted 1 hour ago Verkligen kul att ni kom förbi och det var fler ekipage än jag vågat tro med tanke på de lägre temperaturerna. Nu är det lastat och redo för morgondagen 😎 1 Quote
Recommended Posts