ulwe Posted September 21 Share Posted September 21 Hej, är det någon som har erfarenheter av liknande som på bilden? Prisvärt ja, men är det någe bra? Finns med bra namn (Painless) eller inga namn alls..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 21 Share Posted September 21 Om du är en fena på el och har full koll kan du köra med en sån. Är du som jag - total novis och inte har koll på kabelarea och säkringsampere - köp en motogadget och koppla utan bekymmer om det ena eller andra.Skickat från min SM-S908B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulwe Posted September 21 Author Share Posted September 21 Avskyr att göra el, motogadget är ju vettig och billigare än Maxxecu PDM, gadgeten vill att jag skaffar en ny telefon dock, iPhone5 nu, meeen batteriet är ju klent i den i alla fall 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted September 21 Share Posted September 21 Jag använde en Leash Pro Street modul för allt utom motorn. Funkar kanonbra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulwe Posted September 21 Author Share Posted September 21 30 minuter sedan, Mats Karlsson sade: Jag använde en Leash Pro Street modul för allt utom motorn. Funkar kanonbra. Bra att veta att en sån är vettig, hade redan en bookmark. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts