Gaera Posted May 24 Share Posted May 24 (edited) Hej! Min tanke var att köra denna säsongen sen göra en allmän uppfräschning inför nästa säsong. Säljer nu för att jag vill ha en bil med tak. Lite info om bilen Kända fel: Enbart digital vattentemp. Finns analog mätare ur funktion. Oljetrycksmätare visar fel värden - finns oljetryckslampa som fungerar. Flytringen till tankmätaren flyter ej så den visar fel värde. Bakhjulen har lite ovalitet så vibrationer uppstår vid vissa hastigheter. Finns lite oljeläckage Elfläkten är inte tillräckligt bra så den har jag tänkt byta inför försäljning. Specifikation B230 med turbo Megasquirt & wasted spark Saab aero spridare Intercooler Alulylare från civic 240 bromsar med bromsvåg Gaz dämpare Stel bakaxel med torsendiff Digital display med vattentemp, laddning, hastighet & varvtal Prisidé 89 KSEK. Kan finnas lite prutmån vid snabb & smidig affär. Edited June 1 by Gaera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockhound Posted May 30 Share Posted May 30 Hej. Jag är intresserad. Har du något telefonnummer jag kan nå dig på ? Med vänlig hälsning, Raine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.E Posted May 31 Share Posted May 31 Hej jag är intresserad kan ringa på 0705737990 mvh Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaera Posted June 1 Author Share Posted June 1 Såld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts