Göran 62 Posted March 15 Share Posted March 15 (edited) Styrväxel till super seven replica köpes. Är ute efter en med snabbare styr-respons, gärna 2,2 eller där omkring och ca 50cm mellan de inre lederna. Japp, många önskemål men man vet ju aldrig. Det kan ju ligga någon till övers.... Edited March 15 by Göran 62 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted March 15 Share Posted March 15 (edited) Hur långt slag behöver du ? Jag köpte en quick rack till en mini 2,2 rattvarv slag 100 som i min kortade version blev slag 140 och ca 3 rattvarv minispares i UK detta var innan brexit eftersom jag skulle ha min framför axeln så tog jag en RHD och vände upp och ned kostar 110 Pund inkl vat plus frakt idag . jag gav 70 då. jag kortade min, gängan i stången är 9/16 och staget är 7/16 i ytteränden. https://www.minispares.com/product/Classic/Steering/Racks/Quick/C-AJJ1570.aspx?180205&ReturnUrl=/shop/classic/Steering/Racks.aspx|Back to shop Edited March 15 by Kjelland28 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran 62 Posted March 16 Author Share Posted March 16 Hej Kjell, du har Pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran 62 Posted April 8 Author Share Posted April 8 On 2024-03-15 at 14:00, Göran 62 sade: Styrväxel till super seven replica köpes. Är ute efter en med snabbare styr-respons, gärna 2,2 eller där omkring och ca 50cm mellan de inre lederna. Japp, många önskemål men man vet ju aldrig. Det kan ju ligga någon till övers.... Fick tag i en 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts