bexander Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 År det någon på detta forum, gärna i Göteborgsområdet, som har en gängtapp M17x1,5? Jag önskar i så fall låna/hyra eller komma på besök för att få en detalj i stål (C45E) gängad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 M16 eller M18 för vad jag vet så finns inte M17 /Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bexander Posted July 27, 2023 Author Share Posted July 27, 2023 Jo då, det finns... https://shop.otdtools.se/product/handgangtapp-m17x15-2-st-volkel Bara att jag är snål och vill undvika att betala 800:- för en gänga. Vanlig gänga på startmotor och generatorer för bilar vad jag kan förstå. I mitt fall är det för att kunna montera en adapter på en generatoraxel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bexander Posted July 28, 2023 Author Share Posted July 28, 2023 Löst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts