Jump to content

Motor/låda-paket (pinto..?)


patrikh

Recommended Posts

Söker ett komplett Motorpaket, motor/växellåda/koppling/förgasare/styrsystem etc så komplett som möjligt.

 

Någon kanske planerar en total uppgradering och får ett paket över? Eller har något som står och samlar damm i garaget? Konceptet är inte helt spikat än så allt är intressant i dagsläget (begränsad budget, så mer åt förgasar-pinto än  hayabusa med torrsump och billetfrästa spjällhus..)

 

Men typ: Pinto eller zetec med typ9 låda, miata? Saab t5? Swift gti? Fiat twincam? You name it, har nog tänkt på dom flesta kombinationerna. 

 

Det ska ner i en Ford anglia 100e -58, hoppas det är okej ändå. Det är iallafall ”locost” 😄

Är inte riktigt ”där” i projektet än, så sonderar mest terrängen och om rätt prylar dyker upp så kanske man slår till i god tid.

Jag finns i Karlskoga, bör vara inom rimligt hämt-avstånd.

Edited by patrikh
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej

Jag har en komplett zetec blacktop med typ 9 låda till. Alla boxar och kabel med inkl tändlås från donatorbilen. Gör ett bra paketpris och kan nmötas upp då jag bor i Stockholm Vallentuna. Skicka pm vid intresse eller slå en signal på 076-5645026

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...