Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Söker ett komplett Motorpaket, motor/växellåda/koppling/förgasare/styrsystem etc så komplett som möjligt.

Någon kanske planerar en total uppgradering och får ett paket över? Eller har något som står och samlar damm i garaget? Konceptet är inte helt spikat än så allt är intressant i dagsläget (begränsad budget, så mer åt förgasar-pinto än  hayabusa med torrsump och billetfrästa spjällhus..)

Men typ: Pinto eller zetec med typ9 låda, miata? Saab t5? Swift gti? Fiat twincam? You name it, har nog tänkt på dom flesta kombinationerna. 

Det ska ner i en Ford anglia 100e -58, hoppas det är okej ändå. Det är iallafall ”locost” 😄

Är inte riktigt ”där” i projektet än, så sonderar mest terrängen och om rätt prylar dyker upp så kanske man slår till i god tid.

Jag finns i Karlskoga, bör vara inom rimligt hämt-avstånd.

Edited by patrikh
  • 2 months later...
Posted

Hej

Jag har en komplett zetec blacktop med typ 9 låda till. Alla boxar och kabel med inkl tändlås från donatorbilen. Gör ett bra paketpris och kan nmötas upp då jag bor i Stockholm Vallentuna. Skicka pm vid intresse eller slå en signal på 076-5645026