stuff Posted June 13 Share Posted June 13 Status här då? Har du fått ut bilen något i år @hampisch? 🙂 Eller är det husrenovering för hela slanten? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hampisch Posted July 23 Author Share Posted July 23 (edited) On 2024-06-13 at 14:29, stuff sade: Status här då? Har du fått ut bilen något i år @hampisch? 🙂 Eller är det husrenovering för hela slanten? Tackar som frågar, Husrenovering... Kommit till köket nu efter att ha bytt 90m2 spångolv ofrivilligt och lagt nytt golv... Börjar se ljuset. 🙂 Högst troligt fortsätter jag till hösten med bilen. Småköper lite grejer då och då. Lekte lite med svetsen iaf, blev ett nytt räcke till trappen. Edited July 23 by hampisch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hampisch Posted September 19 Author Share Posted September 19 På vinst och förlust har jag klickat hem ett sånt här insug. Något ni är bekant med? Ford performance parts som en gång i tiden byggt dom. Passar det min motor? 😂 Vill ni hjälpa mig vad alla anslutningar är? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted September 19 Share Posted September 19 Kan inte svara om den passar din motor men jag hade lagt minna pengar på individuella spjällhus istället. Omex , ATPower , Jenvey // Sorin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hampisch Posted September 19 Author Share Posted September 19 2 timmar sedan, sorin sade: Kan inte svara om den passar din motor men jag hade lagt minna pengar på individuella spjällhus istället. Omex , ATPower , Jenvey // Sorin Har kollat på det, och vägt för/ nackdelar med körbarhet. Nu har jag möjlighet att använda tomgångsmotor och mapsensor fullt ut samt ev överladdad. Jag kanske tänker fel, men det går ju alltid att ångra sig. Hittade insuget för kaffepengar och verkar vara rätt exotiskt i Ford kretsar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts