rollexe Posted November 2, 2022 Share Posted November 2, 2022 Söker två st medbringare för cv Knut på 100mm, dessa ska byggas om så skicket är inte så noga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted November 3, 2022 Share Posted November 3, 2022 Denna typen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted November 3, 2022 Author Share Posted November 3, 2022 Japp sådana skulle fungera perfekt till mina adaptrar.👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted November 3, 2022 Share Posted November 3, 2022 Får man fråga hur du tänker dig adaptrarna? Jag gjorde nyligen adaptrar för att byta från u-joints till cv-knutar för min kardanaxel. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted November 3, 2022 Author Share Posted November 3, 2022 Tänkte använda audi knutens botten ( delen som är mot växellådan) och svarva ihop den efter läng mot medbringaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts