rollexe Posted July 2, 2022 Share Posted July 2, 2022 Norrtälje har en bilmässa den 16/7 och undrar om några från forumet skulle vara intresserade av att ställa ut sina bilar, tänkte det skulle vara kul att träffa byggare från detta forum. Om vi blir några skulle vi kunna ställa upp oss tillsammans. Jag kommer ställa ut mitt bygge om flera hakar på. finns det någon som är intresserad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 3, 2022 Share Posted July 3, 2022 Jag är intresserad om vädret håller i sig. Jag har locostklubbs beachflagga och jag vet att klubben betalar om vi vill visa upp klubben i träffsammanhang. Kan man köpa klubbplats?Jag har min sms lista till 20+ locost i mälardalen som vi kan försöka få med men många är dessvärre lite tröga att få med.Pm:a mig så kan vi resonera om du vill./VeddeSkickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted July 3, 2022 Share Posted July 3, 2022 Jag hade tänkt ta mustangen, men nu känns det som att det borde bli en sjua istället. Det är klart jag ska vara med. /T 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted July 3, 2022 Author Share Posted July 3, 2022 Programmet för dagen😃 Program 2022-07-16 i Societetsparken, ca tider 07.00 Bilinsläpp för utställande bilar, ingen föranmälan. Entré 150 kronor – barn under 12 år gratis i vuxens sällskap 10.00 Entréer öppnar 10.30 Öppningstal 11.30 Cover Crew Band 13.30 The Boppers 15.00 Publikens röstning avslutas 16.00 Electric Banana Band 17.30 Prisutdelning 18.30 Bilarna defilerar ut ur parken. Vedde jag har skickat pm. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts