Jump to content

Nu startar Föreningen: Locost Sweden


Tommy

Recommended Posts

:mad: Jag tycker att det är väldigt många här som inte skriver under med ort och sitt riktiga namn :whip:

Jag vet att det skulle uppskattas av många om ni som saknar dessa uppgifter lägger till det i er signatur...

Link to comment
Share on other sites

:mad:  Jag tycker att det är väldigt många här som inte skriver under med ort och sitt riktiga namn :whip:

Jag vet att det skulle uppskattas av många om ni som saknar dessa uppgifter lägger till det i er signatur...

Instämmer helt.... :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:mad:  Jag tycker att det är väldigt många här som inte skriver under med ort och sitt riktiga namn :whip:

Jag vet att det skulle uppskattas av många om ni som saknar dessa uppgifter lägger till det i er signatur...

Det är helt rätt :thumbup: Vi behöver en ny tråd där alla clubmedlemmar skriver in sina personupppifter. Typ

namn. bostad. epostadress. även uppgifter om fordonet o.s.v. Det är svårt att sända ett inbet.kort till en pers. med bara ett användarnamn och ingen adress. :icon_blink: Jag föreslår att alla som anmält intresse fyller på sina personuppgifter :whip:

Eddy Borg

Kassör

Link to comment
Share on other sites

sedan är wikin "öppen" för alla å jag känner nog att jag inte vill lämna min adress å personnummer på det viset på nätet...

Det borde kunna vara möjligt att "posta" sina uppgifter och att endast några få utvalda får tillgång till detta!

När det gäller Wikin så håller jag med dig!

Detta är ett stort problem som vi måste ta tag i !

Link to comment
Share on other sites

Var det inte en möjlighet att alla som vil vära med skickar sina upgiftar till Tommy eller en frivillig, som sedan fixar en LÅST OCH DOLDT tråd vart bara de som har skickat namn kan läsa ?

Lite job i början. Men det går väl, Annars kan jag sagtens göra det. Jag menar det är ju bara tills vi får et riktigt register.

Mvh

Bo

Edited by BoA
Link to comment
Share on other sites

Mitt förslag är att man antingen PM'ar eller mailar Tommy via forumet.

Jag tror vi får göra så....

Meddela och skriv in här på forumet att ni vill vara med i nya locost klubben ... skicka sedan ett Pm eller mail via forumet med följande uppgifter:

Namn:

Forumnamn(nick):

Adress:

Telefon:

e-mail:

Ålder .. ( över eller under 20 år ):

Status:

# Locostintresserad,

# Förbereder locostbygge,

# Bygger locost,

# Har byggt locost,

# Har köpt färdig locost eller Övrigt

Vi gör så här tills vi meddelar om någon annan lösning !

ps/ Det är inte så att jag skulle kunna få en större Pm / mailkorg ? ;)

Link to comment
Share on other sites

ps/ Det är inte så att jag skulle kunna få en större Pm / mailkorg ?  ;)

alla i ledningen hade en gräns på 150 pm, men ja ökade den till 300 nu vilket förhoppningsvis räcker.. :)

Link to comment
Share on other sites

Meddela och skriv in här på forumet att ni vill vara med i nya locost klubben ... skicka sedan ett Pm eller mail via forumet med följande uppgifter:

Namn:

Forumnamn(nick):

Adress:

Telefon:

e-mail:

Ålder .. ( över eller under 20 år ):

Status:

# Locostintresserad,

# Förbereder locostbygge,

# Bygger locost,

# Har byggt locost,

# Har köpt färdig locost eller Övrigt

Vi gör så här tills vi meddelar om någon annan lösning !

ps/ Det är inte så att jag skulle kunna få en större Pm / mailkorg ?  ;)

Hänvisning till ev. hemsida eller fotoalbum på nätet kanske kan vara intressant att ha med i medlemsmatrikeln?

Bengt

Link to comment
Share on other sites

Jag trycker på HÄR men kommer till en sida som säger jag har inte tillträde... vaffö

Länken går till denna tråden, iaf för mig. Så du har nog inte missat nåt.

Link to comment
Share on other sites

Jag trycker på HÄR men kommer till en sida som säger jag har inte tillträde... vaffö

Länken går till denna tråden, iaf för mig. Så du har nog inte missat nåt.

Ska jag ta bort länken under : här ?

Link to comment
Share on other sites

min jobbedator är lite mystisk med alla brandväggar å sånt så man får en massa konstiga meddelanden, så bry dig inte om mig.

men jag skickade ett pm istället, hoppas du fick det :)

Då får "här" vara kvar !

Ditt Pm är mottaget ! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tjena!!!

Jag är med fixa ett pg nr så vi kan skicka pengarna bara.

Kul att du är med :D

Alla papper har gått in i dag till Skattemyndigheten, och kommunen för att registreras. Vi måste ju få ett regnr från skattemyndigheten för att få ett postgironr.:thumbup: Så nu ska det nog inte dröja så länge. Det beror i så fall på hur lång behandlingstid de har i de olika instanserna. Vi kan i alla fall inte påverka något nu.

Men då får vi ta tag i några andra problem som behöver lösas :whip:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

HALLÅ DÄR UTE!!!! Vi behöver en ny medlem till för att kunna beställa ett nytt tryck av vårt fina Medlemskort. "Det beror på produktionstekniska skäl." Har du funderingar på att bli medlem så slå till NU :whip: ;)

Skicka ett PM till Tommy.

Namn:

Forumnamn(nick):

Adress:

Telefon:

e-mail:

Ålder .. ( över eller under 20 år ):

Status:

# Locostintresserad,

# Förbereder locostbygge,

# Bygger locost,

# Har byggt locost,

# Har köpt färdig locost eller Övrigt

Eddy "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

I dag finns det anledning att fira :toot: :toot: :toot:

Jag har skrivit in vår 100de medlem.

Han heter Kenneth Rydell och bor i Eskilstuna. Han är mitt uppe i förberedelserna till ett bygge.

Det finns ju nåra st Sjuor i området. (läste om ett bygg i E-tuna kuriren) Nåra st i Västerås och Köping, så det finns kanske anledning att bjuda in till en lokal garageträff :thumbup:

Känn dig välkommen bland oss Kenneth.

"Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...